Troika77 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jeg skal prøve meg igjen i uke 49. Trdde ikke tiden skulle gå så fort før vi var igang igjen. Blir spennende! men gruer meg til nytt uttak... Begynte på spray søndag 26.okt. Merker ikke så mye til den enda, bare litt trøtt og vondt i hodet. Satser på det blir med det Andre som har startet på spray? Tvi tvi til alle sammen :oD
Lykkelig mor til tre Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei jeg har startet på spray. Startet i går jeg da. Det blir mest sansynlig uttak og innsetting i uke 49. Vi har hatt fem innsettinger på ett år, og skal nå i gang med vårt SJETTE forsøk... Så håper det klaffer denne gangen. Vi har en icsi gutt fra før som vi fikk på vårt aller første forsøk for noen år siden. Men det skull eikke være så enkelt andre gangen Men vi har ikke gitt opp helt ennå. er bare veldig glad jeg forhåpentligvis skal ta test en uke før jul. Da kan jeg juble veeeeeldig om jeg blir gravid.. eller så har jeg en uke før julaften å deppe litt på, for så å kunne feire jul med ett smil... Så er veldig glad for det.... Hååper og håper på det beste, for jeg er lei/sliten av medisiner og vet ikke hvor mange flere runder jeg klarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå