chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Vi gjennomførte icsi metoden forrige gang, og det ble vellykket. Vi vil gjerne ha barn nr tre ganske snart.. hvor lenge må en vente evt? Er det noe som sier at vi ikke kan gjennomføre det innen så og så lenge? Ble tatt med KS også, men vil bare bli gravid og ferdig med barn nå når vi er så godt i gang=) Jenta er 9 uker på mandag..
yret Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Du må i alle fall vente til du har fått tilbake mensen og er ferdig med å amme (hvis du gjør det). Ellers må du vel over i det private ettersom det er barn nr. tre, og der er det jo sjeldent noe ventetid å snakke om. Det beste er nok å ta kontakt med klinikken og høre hva de har å si.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Vår lille ivf gutt er 4 mnd og jeg venter nå på resepter for å starte opp med fryseforsøk. Innsetting håper jeg blir i midten av desember en gang, da er gutten vår nesten 6 mnd. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha sluttet å amme, her funket ikke amminga så sluttet med pumping da småen var en måned. Måtte å ha stabil mens, men siden jeg ikke får mensen noen gang så kunne gjaldt ikke det for meg. Tror du må ha hatt mensen i et par mnd. De anbefaler jo å vente til babyen er minst 6 mnd, men tror få klinikker har noen regler på det lenger. Så som jeg forstod det så kan man sette ignag om man oppfyller mensen og amme kriteriene:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Takker så mye for svar... Ene barnet er fra tidligere forhold, så har kun ett prøverørsbarn, og det var i det private, men har litt bedre tid så kanskje det blir offentlig da... Men får jeg ikke det uansett fordi jeg har to barn? Jeg har fått tilbake mensen, og er i syklus med eggløsning og det hele (tror jeg) hehe.... og amme gjør jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå