Bethenc Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 huff... har skikkelige mensensmerter neders i korsryggen i dag på rugedag 4.... kan det være noe galt? håper det står bra til med dere andre her inne?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Mensmurringer oppleves for mange som et skummelt tegn. Men det har nok ingen negativ betydning så tidlig. Alt du kjenner og føler på nå kan relateres til hormoner. Mange som blir gravide sier at murringer var deres symptom i rugetiden. Så der er nok ingenting galt,alt du kan gjøre nå er å tenke positivt å håpe på det beste ) Lykke til !
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hei hei! Skjønner at du uroer deg, men så tidlig som du er i rugedagene nå er det ørsmå sjangser for at mens kommer. Opplevde det likedan som deg jeg også. veldig til murringer spesielt på den ene siden, og på rugedag 5 fikk jeg det jeg trodde var mens.. Sluttet med alle hormoner (var 7.ende forsøk) og fellte nok en gang bitre tårer. Blødde i to-tre dager tror jeg... Men vet du hva? Det var nok bare masse hormoner/festeblødninger, for jeg sitter her i min 29.uke og har tvillinger i magen :-) Lykke til!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå