sanka Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 han vil ikke ta til puppen i våken tilstand.. kan lure i han mat når han sover men han har oppdaget at e gjør d føler e oxo.. så vil ikke ha mat.. tar kjempe lang tid mellom hver måltid.. ga han mat halv 2 i natt..kloklka er ni å e ikke har fått i han mat..tar ikke til flaske heller.. hva skal e gjøre.. gutten min spiser ikke.. er han lei av pupp..han er over 5 mnd.. ble født den 22 mai:)blir så oppgitt aner ikke hva e skal gjøre for å få i han.. håper noen kan komme m råd..
Tante Gustava Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Tassen her har også funnet ut at pupp er kjedelig, men dette har kommet etter at han startet med fast føde (han er nå 5,5 mnd). Hvis du har startet med fast føde kan det være at han er mett. Pass på å tilby puppen før maten. De små er fryktelig nysgjerrige i den alderen der. Her har det vært håpløst å amme med folk rundt i lang tid. Sett deg på et stille sted, gjerne i halvmørket. Jeg har også avogtil hatt hell med å amme så han får sitte i fanget, å ligge ned er helt uaktuelt Litt vanskelig å forklare, men på denne måten får han følgt med litt på om det skulle være noe som skulle skje rundt oss. Du sier han ikke tar flaske. Det gjør ikke tassen her heller. Jeg har avogtil pumpet meg og gitt med skje, da går det glatt ned. Han er storfornøyd, tror nok det er grøt han får da Har også prøvd tutkopp, men fant ut at han drikker bedre av vanlig kopp (uten tut). Sjekk om han har våte bleier, det er et tegn på om han får i seg nok væske. Pass på at du ikke presser han på puppen, det vil gjøre vondt verre! Jeg vet det er frustrerende, men prøv å ikke stresse... Det merker han godt. Les også gjerne på ammehjelpen.no om brystvegring. Jeg har skjønt at dette er en kjent problemstilling i den alderen der, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå