Gå til innhold

Hva i alle dager har dere ønsket i julegaver tl babyene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva vi skal si lillemann på 7 mnd trenger. Han har fått så mye arveklær, så har skuffene fulle av klær opp til str 98 faktisk.

Leker er det heller ikke noe vits i å ønske. Han leker mer med tomme melkekartonger og kjøkkensaker enn han leker med disse plastgreiene som lager lyder. Tenker jo selvfølgelig på at vi kan ønske ting han kan bruke senere, f.eks eventyrbøker o.l, men kommer ellers på veldig lite vi kan ønske oss til ham.

Hva har dere på ønskelista i år??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ønsker oss cd-spiller, barnegyngestol, bilder til å ha på rommet hennes.. Rett og slett sånt som vi vil at hun skal ha men ikke gidder å kjøpe selv. Leker o.l kan hun få til neste jul, da har hun mer glede av det likevel... Men vi ønsker oss klær også da, for jenta hun har arvet av før bruker samme størrelse nå!

Skrevet

Lillegutt på 2,5mnd ønsker seg litt ting frem i tid..

Regntøy, ulltøy og vinterdress til neste år. Lillelam og nøstebarn tøy. Treleker, gåvogn fra sprell. Teppe fra sprell.

Ja, dette var iallefall noe av det han ønsker seg.

Skrevet

Vi har skrevet:

*Klær (vi arver ingenting)

*Ullklær

*Leker (nesten ingen leker)

*Tripp Trapp - stol

*Kopper og skåler (han har bare en skål for å spise grøt med)

*Bøker (gjerne Tassen-bøkene, de var ihvertfall populære i barnehagen jeg jobbet i før + jeg syntes de er morsomme selv... Hehe...)

*Duplo (han fikk leke litt med det hjemme hos foreldrene mine, og var helt gira... Høres kanskje litt liten ut, men så lenge han er interessert...)

*Lego (for meg er Lego den beste leken noensinne. Jeg vokste opp med lego, Han er jo for liten for å leke med det nå, men syntes det er greit å "samle" allerede - det er jo så dyrt... Når han blir litt større kommer jeg til å leke med han når han leker med Lego før han blir gammel nok til å leke alene(i tilfelle han spiser det))

Det er lista vår så langt... Er vel litt vanskeligere for dere som har barn fra før som barna arver av. Ikke så vanskelig å ønske for gutten vår, verre med oss voksne... :S

Skrevet

Ungen min er like gammel som din..

Her er ønskelista :

Gåbil (får han av oss tror jeg)

Akebrett (sånn med seler på)

Ullklær..har du nok av det også?

Rørospledd

Sengetøy

Buggysnuggle

og ja..står plutselig stille..:)

Skrevet

Takk for mange gode tips =)

Har ønsket ullundertøy siden det sikkert blir kaldt til vinters, og så har jeg sagt til min mor at hun kan strikke ullklær til ham å gi i julegave. Er jo så koselig og ikke minst kjempegreit med hjemmestrikkede klær de kan ha på når de sover ute.

Lurt å ønske bilder til soverommet. Er ganske tomt på veggene hans. *skyndte meg å skrive ned alle gode tips* =)

Skrevet

Vi ønsker oss klær, for det trengs her i gården:)

Ellers ønsker vi oss:

- Duploklosser

- Little People - serien fra Fisher Price (har hørt at de er så kjekke å leke med for lang tid fremover:)

- Bøker er jo fint...

- ulldress til å ha under parkdressen i barnehagen

Snuppa vår er 11 mnd til jul.

Skrevet

- kjøkkenstol

- barneservise

- sengetøy

- aldersrettede leker

- smykkeskrin (vi har ikke dåp eller navnefest)

- bøker

Klær til neste år synes jeg er vanskelig; jeg vet jo ikke hvilken størrelse hun er da... (Gikk på en smell i sommer med masse klær jeg ikke fikk brukt fordi sommeren var over og frøkna ikke var kommet inn i str. 62 selv om hun var 3 mnd!)

Skrevet

- Klesskap til rommet hennes Og sånn lite bord og stoler

-stick arounds til rommet hennes

-gavekort på klær lindex eller HM( liker og kjøpe klær jeg liker enn og få)

-Flere alvebøker

-Penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...