Gå til innhold

Nok et innlegg om kjønnsvorter..

Anbefalte innlegg

Jeg tror (egentlig sikker, men lever i håpet at jeg tar feil) at jeg har fått kjønnsvorter.. Burde gått til lege/gyn for å sjekket det, men jeg tør ikke!! Jeg synes det er kjempe flaut og bare håper på at de skal forsvinne av seg selv..

Skal de klø? gjøre vondt? for det gjør ikke mine.. de er veldig små og jeg kjenner ikke noe til de (bortsett fra når jeg føler meg frem for å finne de). er bare 3 små som nesten ikke synes engang.. føler meg veldig ekkel..Vil ikke påstå at de ser ut som blomkål heller.. vanskelig å beskrive de, men er liksom bare pittesmå klumper som har satt seg på meg det siste halve året ca...

Har lest om det, men lurer på om jeg fortsatt er smittsom når de skulle forsvinne? Er det slik at alle jenter kan smitte gutter uten å ha vortene selv? Kan jeg aldri være sikker på å ikke smitte noen med kjønnsvorter? :S

Kan ikke noen være så snill å fikse noe som dreper dette jævelskapet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139020571-nok-et-innlegg-om-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Litt seint svar men..... Ja det er smittsomt, men jeg har hatt det snart 4 år og sambo har ikke sått det. Tidligere så har jeg penslet noe på de så det forsvinner, må få det på resept. Det er sikkelig flaut og ta opp intime spm hos legen, men de er så vant til det uansett så det går nok bra. Det er sånne små knupper, de popper opp rett rundt skjedekanten og på leppene:( Nå som jeg ikke pensler de blomster det mere opp. Jeg gruer meg sikkelig til fødselen og folk skal glane oppi der:( De forsvinner ikke av seg selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...