Gå til innhold

Spørsmål om mens etter SA + testing

avocado

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går og venter på mensen nå.. Og har noen spørsmål. Jeg hadde SA 5.aug. Fikk mensen igjen 1.oktober. Har alltid hatt syklus på mellom 28 og 30 dager, kan ikke huske at det har gått lenger tid noen gang. Så da skulle jeg egentlig hatt mensen senest i dag. Testet i dag tidlig, men den var negativ. Lurer på hva dette betyr!

Er det sånn at syklusen kan bli ustabil etter en SA, og at det er grunnen til at jeg ikke har fått mensen?

Eller kan man teste negativt den dagen man skulle hatt mensen?

Fortsetter under...

Hei avocado.

Jeg tror at begge alternativene du beskriver kan være riktige...

Jeg hadde exu for litt over en måned siden, og har også hatt en SA. Begge gangene tok det litt tid før syklusen min kom igang igjen. Det tror jeg er helt normalt. Legen sa til meg at jeg sannsynligvis ville få tilbake mensen etter 3-6 uker. Har fått den idag, dvs at det tok ca 5. Men, jeg har også begynt hos akupunktør for å få igang syklusen igjen så fort som mulig, har lyst til å prøve igjen med en gang..

Uansett - lykke til! Du får teste igjen om noen dager hvis det ikke kommer noe.

Hei og takk for svar

I dag kom mensen, så da var det det som var svaret, at syklusen ikke er helt regelmessig enda. Er liksom så vant til at den er som en klokke, men det har jo skjedd mye i kroppen i det siste. Selv om dette er 2. mens tar det sikkert litt tid før alt er helt som det var igjen. Får prøve igjen neste måned.

Lykke til dere også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...