Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 I dag var første gangen hun ikke tok noen lurer men hun har ikke tatt luren før i 2-3 tiden de siste dagene.Er hun i ferd med å slutte å ta dagsluren?Er det normalt dem slutter helt i denne alderen?Hun går ikke i barnehagen.Min kjære ber meg å holde henne våken vist luren blir for seint,hvor enkelt er vell det da?Bedre en liten lur seint enn ingen eller er det ikke bra vist det blir for seint?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Det er vel individuelt når de slutter med formiddagshvilen. Jeg merker at min sønn sover mindre når han er hjemme enn når han er i barnehagen. Jeg passer på at han ikke sover noe særlig etter 15-16tiden. Det er viktig for meg at nattesøvnen er uforstyrret. Så da forsøker jeg heller å holde han våken hvis han ikke har sovet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Tror dett er veldig forskjellig. Mini er snart 2 år, men fremdeles avhengig av 2 timers lur på dagen. Tror dette kommer av at han bare sover 9-10 timer om natta, men får han ikke til å sove mer. Så så lenge han ikke sover mer om natta tror jeg han vil være avhengig av dagsdupp:)
Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Snuppen blir to år i januar. Sover fortsatt to timer på dagen. Sover elleve timer ca om natta.. ca fra halv åtte til halv syv. også rundt tolv til to på dagen. Pleier å ikke la han sove etter to på dagen.. Trenger den søvna på dagen.. han er stuptrøtt rundt tolv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå