Gå til innhold

"Bare" 200 dager igjen til termin :))))))))

♥ DAME

Anbefalte innlegg

Dette må jo seff feires ;))))

Synes det går litt fort jeg. Husker det var nesten 250 dager til termin da jeg la det inn på min side ;)) Kjenner at jeg begynner å glede meg mer og mer for hver dag som går :)))

Du Nøtt har vel også bare 200 dager igjen? Og du Pysekatten på onsdag? :))))))

Nei nå er jeg så trøtt at jeg er kvalm...

Nattaklem til alle sammen, nå stuper jeg i seng ;)))))

Fortsetter under...

Hei Askepott vennen min:-))))))

Jeg ligger to dager bak deg så i morra har jeg bare 200 dager igjen til termin. Jeg synes også det går utrolig fort. Vi er allerede i november og tida går fort fram til jul.

Gleder meg til magen begynner å vokse nå. Er fremdeles litt uggen av og til og trøtt, men formen blir bedre og bedre nå merker jeg. Er litt følsom i humøret kjenner jeg. Skal liksom ikke noe til før jeg blir lei meg eller begynner å gråte. He he.

Ble så sur på svigermor her for jeg har litt stor mage av og til og jeg hadde fortalt at den av og til så ut som skikkelig babymage. Jeg har lest mye og vet at den fremdeles er nede i bekkenet. Er ikke helt idiot. Var der borte tidligere i uka og da ser ho på meg og sier. Det der er jo ikke noe babymage. Er jo ingen baby der inne nå. Ho kunne like godt sagt at så feit du er blitt. Var jo det ho mente. Jeg hadde jo bare sagt at den SÅ ut som en babymage. Ho misforstår alt jeg sier for tida og diskuterer veldig med meg. Ingen andre som gjør det. Har merket dette godt etter jeg ble gravid.

Nå har ho mast om barnebarn i 7 år og ho vet hvor mye vi har slitt. Hva er galt med ho. Kan ho ikke bare være litt støttende. Jeg skjønner ikke noe for ho har jo gledet seg sånn til dette og ho vet at jeg er sensitiv ang vekta mi. Ble dritsur på ho og har ikke giddet besøke ho etter det. Synes bare ho er dum og teit akkurat nå og vi har egentlig et godt forhold, men noen ganger sier ho skikkelig dumme ting som sårer. Har tenkt på dette hele uka nå.

Måtte bare klage litt her inne. Mannen min støtter meg heldigvis og ser hvordan hun er. Det hjelper godt det. Han er så god han mannen min:-)))

Ha en strålende søndag alle sammen og spesielt du Askepott:-)))))))))

Stor god klem til deg:-)))))))))))))))))

Heisann Pysekatt vennen min :)))))))

Huff, hørtes ikke noe gøy ut det med svigermoren din. Du får prøve å ta igjen litt, hihi. Kanskje hun røyker og er ganske rynkete, kanskje hun ser ut som en rosin ;))

Jeg er litt sånn at jeg må ta igjen, i alle fall hvis jeg blir "hakket" på mer enn et par ganger :))) Vi er jo ekstra sårbare nå, så ALLE skal være litt forsiktig med oss nå, hehe ;))

Jeg gikk opp på vekta i dag, lagt på meg over 2 kg allerede. Hvordan kan det ha seg når den lille bare veier 20 gram eller noe??

Du får holde deg unna svigermor di en stund sånn at hun kanskje lurer på hvorfor, da ville jeg ha vært ærlig og sagt det som det er. Du trenger ikke å bli mer deppa enn det vi er av og til nå, ikke sant? :)))

Håper det ordner seg for dere Pysekatten, jeg skal sende gode tanker :))))

Stor og god klem til deg Pysekatten :))))))))))))

Heisann Askepott! jeg er innom her så sjelden, men har fått med meg at nå går det endelig vegen for deg ! Kjempebra! Gled deg. Jeg har hatt, og har, et kjempefint svangerskap men min lillegutt i magen. Nyter den siste tiden selv om jeg ikke sovner før kl 0400 hver natt pga "restless legs".... Gleder meg over magen som vokser, og gled deg over de første sparkene, her er det jevn aktivitet i ny og ned ( tror han blir en natterangler , hehe)

Jeg har termin 9.1.09 og synes tiden har gått veldig fort. Det meste er på plass hjemme, vi monterte sengen igår pappan og jeg ;) sååå koselig og en vordende pappa som er stolt som en hane .... :)

Lykke til videre :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...