Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bare lurer på hvordan underlivet blir, helt særiøst. Blir det som første gang, eller blir det slappere?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Er 6 uker siden min andre fødsel, og er omtrent som før:) Kniper hver dag. skal sis at jeg ikke revnet noe denne gangen:)
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Revnet ingen av gangene og har ikke vært noe flink med knipeøvelser men ikke noe slappere nei.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Har født tre barn. Føler meg ikke slappere nå, 7 uker etter fødsel nr 3, enn etter fødsel nr 1. Jeg har vært midt-på-treet-flink når det gjelder knipeøvelser. Gyn sa i går at jeg var middels slapp i forhold til å ha født tre stykker, og bad meg intensivere knipingen litt fremover. Skal sette inn spiral om tre uker, og vi får håpe at han sier jeg er blitt strammere innen da, hehe. Så her skal det knipes fremover.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Føler meg ganske som før, og samboern sier at ha ikke merker noe forskjell... Mulig at han sier det for å være snill, men han pleier være ærlig. Jeg merker ikke at sexen er noe annerledes i hvertfall... Bare at jeg er mer følsom nedentil, noe som er positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå