Gå til innhold

Skal dere ha med dere sports/energidrikk? isåfall hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg kommer til å trenge litt ekstra energi, og pga hyperemesis så får jeg nok ikke spist så mye denne gangen.

Lurer derfor på hva slags energidrikk som er god og som vi gravide kan drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er lov, men jeg kommer iallefall til å ta med meg sugetabletter med druesukker eller den gode gamle XL1. Eller bare en heftig protein/karboshake med sjokoladesmak! Sånn som de store "bole"gutta bruker! :D

Skrevet

Har hørt om flere som har drukket sportsdrikk så det er nok "lov", men det er jo greit å vite hvilke som er trygge før man heller nedpå hehe :)

Proteinshake får jeg ikke i meg når jeg ikke er kvalm fra før engang så det tror jeg neppe jeg skal prøve meg på ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt druesukker tabletter i flere gode smaker som jeg skal ha med. Ved forrige fødsel hadde jeg ikke overskudd til å få i meg så mye, så tenker det er lurt å bare ha noe å suge på. :)

Kjøpte forresten dette på helsekosten.

Skrevet

Liker du vørterøl, er det vel ikke noe som er bedre enn en iskald vørterøl.

Skrevet

Jeg hadde to forskjellige sport/energidrikker da jeg skulle føde første gang, men ble kvalm og spydde av det. Satser på å spise litt hjemme før jeg drar på sykehuset, og kun drikke isvann under fødselen. Men nå har jeg særdeles raske fødsler, og trenger ikke annet enn å slukke tørsten mens det står på.

Skrevet

det eneste jeg greide å drkke under fødselen var isvann.. ble så kvalm av lystgassen at no aent hadde fått meg til å vrenges..:P

Men på sus har dem druesukkertabletter som man kan få hvis man trenger litt energi.. Vet ikke om de har det på andre sykehus også eller om man må ha d selv..men på sus hadde dem hvertfall=)

Skrevet

Ah, fantastisk idé! Syns all sportsdrikk er så smakløst, men digger jo vørterøl :P

Må kanskje finne noe annet i tillegg, som ikke behøver å holde seg så kaldt og friskt da men..

Skrevet

Jeg skal ha XL1, bruker det når jeg trener masse (før jeg ble gravid) så den vet jeg magen tåler:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...