Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Heisan !! Ja da er jeg vel hjemme etter tre fine, om enn litt nervøse dager i København. Fikk ut 5 egg, som jo ikke er all verden syntes jeg, men heldigvis så ble 4 befruktet og alle delte seg i 4 som de skulle. To var helt perfekt kvalitet, de to andre var det en liten fragmentering på og dermed ikke egnet for frysing. Fikk valget mellom å sette inn to eller tre, og valget falt på 3 (gulp..). Har ikke tro på at alle fester seg uansett, men ser på det som en økt sjanse for å få beholde ett :-) Så nå er jeg bare lykkelig og glad )
bkatrine med bitteliten spire Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ohhhh så spennende :-)) Det skal lykkes for deg nå Krysser fingre og tær. Var det vondt?? Begynner første dag på gonal-f i morgen....gruer meg litt, men det går vel. Åhh så spennende :-) Tenk om de fester seg alle tre :-)))) Men ville gjort akkurat det samme selv, satt i tre på en gang:-) Keep us updated.
lillebie på`n igjen Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Hei Gitte, så flott at alt gikk bra, og at du ble en ruger, gratulerer ) da er det bare å vente på at 3 -2 eller 1- gullegg klamrer seg fast!!! Dette skal gå bra!! Stor klem
Månestråle75 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Godt å høre at alt gikk bra, både med uttak og innsetting. Da gjenstår det bare å krysse fingrene for at i alle fall et av eggene fester seg som det skal :-)
LykkeligSomMamma Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Så bra! Syns det var fantastisk resultat med så mange delte:) Du skal se det blir blått kryss! Kan jeg spørre om hvorfor de satte inn tre? Ser vi er ca like gamle og vi tenker mye på hvor mange vi skal sette inn vi og, bare at jeg trodde to var maks.
HH72 Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Krysser fingrene for augustbaby, Gitte!! Klem fra Henny
Tjorven1 Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Oj oj oj... tre egg! Så spennende. Helt enig med deg, ett av de skal sitte, og det skal endelig være din tur nå! Når kan du teste?
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Takk for lykkeonskninger !!! Jeg har faatt testdato 13. nov. Cathy S : Slik jeg forsto det er det maks tre som blir satt inn, jeg hadde to egg som var pefekte og to som var litt fragmenterte. Disse to var ikke egnet for frysing og ville blitt destruert. Valgte da aa sette inn tre slik at bare ett gikk til spille... Jeg ble spurt allerede ved uttaket hvor mange jeg ville sette tilbake og det virket som om det var helt opp til meg m jeg ville ha ett, to eller tre :-) Jeg sa da at jeg ville ha minst to hvis det gikk bra meg eggene !! Lykke lykke til med forsoket deers !!
apriljente-66 Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 Hei Gitte, lykke til med rugingen. Har også opplevd mye av det samme som deg. Satte inn 3 egg, 2 ganger hos Nordica (dessverre uten hell), men det var så utrolig spennende. Har også hatt fragmenter på 3 egg, som ikke kunne fryses. Men har nå 5 av mindre god kvalitet i fryseren som skal settes inn om ikke lenge... Det er litt spesielt det spørsmålet om hvor mange man vil sette inn....Man har liksom ikke så god tid til å bestemme seg, og konsekvensene kan jo bli deretter . Rart at noen leger ikke vil sette inn mer enn ett av gangen, så setter andre inn 3! Knip igjen og rug så godt du kan, husk alle gode ting er tre! klem
Kath:) Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Så spennende Gitte:) Dette tror jeg blir fruktbart for deg! Tre egg og greier! Tenk om alle fester seg! Lykke til med rugingen. Venter spent på hvordan det går! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå