Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Når de kan sitte av seg selv, har jeg hørt :-)
Bunnies by night Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Fikk beskjed av fysio at så lenge det kun er snakk om kort tid, så er det greit at de sitter i babystol fra de kan sitte støtt og holde ryggen oppe(var ikke nødvendig at de måtte kunne sette seg selv opp først). Meningene er vel delte her tenker jeg:)Her har lillegutt sittet i babystol i rundt 10 minutter ved måltidene fra han var 7mnd.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Vi har hatt Jonas i høystol med bordet fra han var 5,5-6 måneder men kun med måltidene som da var grøt og tok bare 10 minutt eller noe.
Kystrøya Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Eldstejenta begynte å sitte i tripptrapp stol ved kjøkkenbordet da hun var rundt 7 mnd. Minstemann begynte da han var 5,5-6 mnd. Da satt han der mens han fikk grøt på morgenen eller når han fikk middag, så ikke så lenge av gangen. Nå er han 7,5 mnd og sitter fortsatt ikke så altfor lenge av gangen. Maks 15-20 min kanskje.
Joikaboll@ Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Linus sitter i sin stol et par ganger for dagen, gnager på skalk. Han har brukt stolen siden han var ca 4 mnd. Aner ikke når man KAN, men uansett så gjør det du føler er riktig for deg og ditt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå