Bari Boblemus Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Gjerne noe spesielt.. Norrønt? Trenger forslag.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Embla Anette Erika Anette Tori Anette Frøya Anette Idun Anette Ingunn Anette Runa Anette Eira Anette Siv Anette Alva Anette Astrid Anette Freja Anette Helga Anette Gunhild Anette Ingrid Anette Saga Anette Tora Anette Norrøne jentenavn, i alle fall.
Bari Boblemus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk for mange forslag Hva syns du om Anette-Mathea? Anette er oppkallelse etter en som sto meg veldig nær..
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Synes det er kjempepent, hva med Mathea Anette? Synes det klinger hakket bedre, men Anette Mathea var også kjempefint Jeg kjenner verdens herligste Anette, selv, jeg :-)
prysseluskan Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Anette Torine Anette Serine Anette Kaspara Anette Klarise Pia Anette Tiril Anette Mille Anette Idun Anette Lilly Anette
Bari Boblemus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2008 Tusen takk Så det blir ikke dumt med to a`er etter hverandre som: MatheA Anette?
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Min datter heter riktignok Ava Matea, ikke helt samme "dilemma" - men nok A'er, det er sikkert og visst. Forresten synes jeg ikke det gjør noe, jeg synes Anette er typisk 60-70 tallsnavn, derfor ville jeg satt Mathea foran. Koselig med oppkalling, men du vil vel hun skal få litt sitt eget navn og?
Bari Boblemus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2008 Mille Anette..... Det passet. Mille er jo veldig koselig..
Bari Boblemus Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 Ava Matea var kjempefint!! Det likte jeg. Ja klart hun skal ha sitt eget. Og det er som du sier, de fleste Anette`er er født på 70- begynnelsen på 80...
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Mille Anette er min favoritt hittil - er litt "opptatt" av matching, og synes det er så fint når den doble konsonanten går igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå