Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Det er vel sikkert blitt spurt før, men spør igjen jeg. Har jo litt ømme pupper, men ikke mer enn normalt mellom el og ikm. Og føler meg litt "hoven" i magen av og til, men ellers ingenting. Hadde jo forventet masse murringer... Hmmm Er jo bare ca 4+2 idag da, så man kan kanskje ikke forvente at ALLE symptomer skal komme på en gang
Nøtt Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg er 12 uker på vei i morgen. Og jeg har hatt utrolig lite symptomer. Puppene mine er ikke (og har ikke vært) ømmere enn slik de pleier å bli like før mensen. Ikke har de vokst noe særlig heller. Var kvalm litt til og fra i uke 6-8, men aldri slik at det var skikkelig ille. Har hatt bittelitt verk i bekkenet da. Ellers kjenner jeg knapt at jeg er gravid. Og de første symptomene (uggenhet/litt svimmel) kom ikke før jeg nesten var 6 uker på vei.
Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Så godt å høre Her på bim blir det jo så fokusert på alle som får symptomer nesten før eggløsning Hehe... Men tok en ny test idag for å se om streken var blitt sterkere. Og ja da, nå kom den opp med en gang og er like sterk som kontrollstreken Så det er jo et tegn på øking i hcg-mengden
Nøtt Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Ja, skulle jo trodd at alle var dødskvalme og hadde ekstremt ømme pupper helt fra befruktning. Er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha. Jeg er overrasket over den bra formen min. Alle gravide rundt meg ligger jo og spyr og/eller sover hele dagen, men jeg har aldri hatt så mye energi som jeg har nå. :-D
*anki * Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Slenger meg på her. Fikk positiv svak strek idag etter 18 pp, en MA og en SA... Tørr ikke helt håpe enda. Men en strek er en strek vel...!!! Symptomene er de samme som når jeg skal ha mens. Bare litt kortere lunte ihht de to barna mine stakkar... Og veldig trøtt, men det kan ha andre årsaker... Har ikke hatt noe symptom med de andre to. Kun trøtt og endel vondt i hodet lenger ut i svangerskap. Satser på manglende kvalme no også, dersom jeg greier holde på embryoet denne gang... Lykke til... Når har dere termin?
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Gratulerer anki Jo, en strek er en strek I alle fall mener jeg det. Er den negativ, så kommer det jo ikke opp en strek samme hvor mye man nistirrer på den Jeg har termin rundt den 10.juli Et lite sommerbarn Enn du da?
Dodlimammatil2 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Hei jenter, jeg kan bare si at jeg trodde nesten ikke jeg var gravid før jeg var ca 14 uker, og da fikk jeg se det svart på hvitt! Har kun hatt en tanke ømme pupper, og thats it. Følte meg ikke gravid før jeg vippet 5 mnd på vei, er nå 25 +2 så nå er det ikke noe tvil ;-) hihi Og jeg har to, så da kunne jeg fått dobbelt av alt.. så alt snakket her inne med masse symptomer stemte hvertfall ikke på meg! Tror generelt vi slitere er mer engstelige enn andre også da, at vi leter enda mer etter symptomer som en bekreftelse ;-) Lykke til alle sammen :-)
Liljen venter tvillinger Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Gud for en lettelse å høre Dodli 32 pp m/2spirer!!!! Jeg er 9 uker på vei, har sett hjertene slå i uke 7, men kjenner null graviditetstegn (her vært trett tidl.) Ikke antydning til mage engang... har vært redd for MA, men kjenner at jeg er mindre redd nå etter å ha lest innlegget ditt! Tusen takk!!!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Godt å høre. jeg er kun 4+6, men kjenner etter så det holder! har til tider litt ømme pupper, thats it. Tenker av og til om det er noe inni der i det hele tatt. MEN det er det nok! Lykke til alle sammen. går inn i min 5. uke imorgen ))))))))))))) Dere som venter tvillinger: Satt dere inn to egg?
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Heisann! Lenge sidan eg har vore inne her. Ville berre seie at eg har hatt veldig lite "symptomer" i svangerskapet. Hadde venta kvalmen og alt det andre i starten, men eg har hatt "drømme-svangerskapet" sånn sett. No er eg 4 dagar frå temin, og har gått ein skikkeleg trimtur i bratte lier i 1,5 time i dag for å "hjelpe" på å få ting i gong, hehe, -veit jo at babyen kjem når han kjem, men... lov å håpe:-) Men altså, ingen grunn til bekymring sjølv om ein har lite symptomar. Om du kan, ville eg heller glede meg over at ein er av det heldige slaget som ikkje blir vidare plaga. Lukke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå