Ugla er mamma! Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Positiv el-test..så da vender vi nesen mot Køben igjen. Gleder meg til å banke på Storke-døren i morgen.. Kryss fingrene for oss da!
Pollyanna67 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Håper dere får en riktig fin og fruktbar tur til Køben i morgen. Skal krysse fingrene for dere!:-)
CcHi Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Det var fullt på bussen, så Ugla drar alene med fly i morra tidlig, Kjedlig å ikke være med ned, men det blir for dyrt å fly begge to.
Ugla er mamma! Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Det virkelig spennende skjer jo strengt talt ikke før om en uke uansett..og da er jeg trygt hjemme igjen..
Månestråle75 Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Selvsagt krysser vi fingrene for dere :-) Håper du får en fin tur i København, Ugla, selv om du måtte dra alene denne gangen.
CcHi Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Litt rar følelse og slippe Ugla av på Gardermoen tidlig,tidlig i morrest, for at hun skal til Stork, og jeg hjem å sove vidre.. Rart og ikke være med...Tenk om det går denne gangen...ååååå.....Krysser alt som krysses kan..
Ugla er mamma! Skrevet 1. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2008 Takker for lykkeønsker. Joda dagen i Køben var fin den, med kald nesetipp, brente mandler, shopping og besøk hos Stork. Skulle selvsagt helst vært der begge to. Men fikk en god mottagelse når jeg landa på Gardermoen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå