nurket4a Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Vet ikke hva jeg skal finne på til mini. Det skal helst ikke være så veldig dyrt. Han er 15 mnd. Noen gode tips???
2 gutter og 1 jente Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har pakket inn fargestifter, små gårdsdyr(kjøpte en pakke på 6 for 49.90), små fly, biler og helikopter. gleder meg til jul!!! syns vell egentlig at han er litt for liten for kalender (17 måneder nå), men så endte jeg opp med å lage en likevel:P
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg har akkurat funnet ut at jeg skal kjøpe sånt utstyr man har til disse kjøkkenene vet du. Så kan ha få kjøkkenet til 2 årsdagen i februar. Sånne kokekar ogkopper og frukt og annen mat, alt i plast. Kjøper en eller to pakker og pakker inn en og en del.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 duplo, briotog, puslespill, bondegård, bøker, musikk, biler, smokker, sokker,
Suza Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 aktivitetskalender, bilde av kopper med kakao = drikke kakao sammen til frokost, bilde av en snøengel = ut å lage snøengel (det må være noe kort som hele familien gjør sammen da blir det best)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Kjøpt et puslespill og del brikkene opp i 24 Fargestifter En liten bok Badeleker Truser/sokker Plastikkdyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå