Gå til innhold

Hva driver DU med på en fredagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg pakket små godisposer (små) hehe.. men var lite unger på døra så ble igjen ALT lissom:)

Så har jeg vaska litt eti lasagne og slapper av nå med en baileys og hører på musikk mens gubben sitter i sofaen og ser på tv.

Deilig fredags kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... I dag har jeg hengt opp fulgemat.. Meiseboller, assortert frø og sånne kokosgeier. NERD, jaja. Men det er koselig med pippiper utafor=) Har kosa med bebbis og spist taco. Gubben har vaska hus=)

Nå sitter jeg foran pcn, drikker hvitvin. Gubben sitter i sofaen og glor tv. Bebbi sover søtt=)

Skrevet

hehe var akkuratt det jeg tenkte også *hostnerdhost*

hehhee meiseboller ja.. hmmm .. jadda:P

Hvor gammel er ellen?

Skrevet

Ellen ble 3 mnd på søndag som var=)

Ja, rota meg vekk på sånn fugletitterhjemmeside og ble helt oppsatt med å å dompapp på fuglebrettet... (Alt for mye fritid...)

Så nå har jeg handla inn dompappens favorittmat=)

Og lille mirakel da?

Skrevet

Idag har jeg og lillemor vært på langtur med nistem handlet bursdagsgaver til hennes onkel og bestefar som feires imorgen =)

Laget meg god mat, kjøpt inn godis, men kun ringt på døra en gang..

Ble nettopp oppringt av babyforsikring, satt og småflørtet med telefonmannen i 20 minutter for gubben ekke hjemme haha! Og ble til at jeg sa ja til å få prøve gratis forsikring i to månder.

Nå skal jeg se på nytt på nytt, lillemor drømte nok no færlt for jeg måtte inn å pakke dyna godt rundt og gi tutten for 2 sek sia..

Deilig fredagskveld ja =) Tv'en og alt det godiset for meg sjæl =)

Skrevet

er det noe vi har nok av er det jo "fritid" :D

Takk for infoen da veit jeg hva jeg skal gi neste gangen jeg ser en dompapp lissom:)

Madelen ble 6 mnd på mandag:) Tia går såå fort

Skrevet

Har gått laang tur i dag i nydelig høstvær, blitt ferdig med barnerommet og klør meg litt i hodet pga barnesenga.. Vi klarer ikke å heve siden på den igjen!! Etter mye banning og steiking bestemte vi oss for å ta kvelden, så nå sitter han og spiller WoW men s jeg ser på krim og og skriver litt her:) I bunn og grunn er herlig kveld!!;)

Skrevet

Haha genialt..

Fløting med telefonselgere er faktisk en hobby jeg har på si:D hehehe..

Klarte å flørte meg ut av en bot her for noen år siden..:) Så kan påstå at jeg er gammal i gamet:)

Du skulle fått han til å ringe meg også:)

Godis , nytt på nytt, flørting ..

Høres ut som en god fredagskveld ja:)

Skrevet

Høstvær hvor??:)

Skrevet

I dag jeg og snuppa var ute på trilletur og henta pappagave:). Så bruker ho å sove et par timer etter turen,da fikk jeg tid til å vaske leilighet og klær :))

Så nå lille gullet prøver å sove,mens mamma er her på nettet :D

Kos dere jenter!!!

Skrevet

Eg slappar av med DIB, cola zero og godis. Velfortjent! ALLE i min verden har omgangssjuke; begge ungane, mannen min, mamma, pappa, lillesøs, mormor, kompis - og min sønn er ansvarleg for å ha smitta alle saman :o/ I tillegg har vi vore med lilletuppa på barneklinikken i dag og fått bekrefta at ho har astma, så no må vi sette oss inn i medisinering og den slags. Heldigvis er det ikkje veldig alvorleg, så vi treng ikkje begynne med medisin før problemene dukkar opp neste gong.

Så kort fortalt er eg UTSLITT, og skal nyte denne kvelden så godt det lar seg gjere, og satse på at eg slepp å skifte på fleire senger i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...