Julimams Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hva driver du med nå? Spørs hvor fort du drikker dem det:P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 hehe jeg eksprimenterer:S jeg prøver kose meg med baileys , men jaggu gikk den ikke rett i skallen Jeg går etter den 2 i 1 prinsippet:p
Minnie Mom Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du ikke har drukket på veldig lenge er det ikke mange slurkene som skal til før man merker at det snurrer litt i topplokket.. )
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 blir billig fyll på julebordet neste mnd jeg da:)
Julimams Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke gjør som venninna mi da.. Hadde ikke drukket på 11 mnd og skulle på julebord. Drakk en helflaske jäger på vors. Jeg satt barnevakt... Klokka 20:30, en og en halv time siden hun dro, ble hun bært inn i senga av typen sin. Haha. Sov resten av kvelden med hodet i ei bøtte. Ringte meg dagen etterpå og beklaga at det ble så lite barnevaktsitting på meg=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 hehe Jäger drikker jeg IKKE lengre.. nesten pga samme tabba:) Jeg får prøve og drikke meg opp til julebordet .. så jeg slipper være den som sovner først. selvom muligheten er der. Siden jeg er en levende zombie om dagen:P Selvom en tequila frister:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå