Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barselgruppa mi finner gjerne på litt mer enn bare lunsj, kafebesøk og trilletreffer. Men snart er det min tur og er helt blank i hodet.

Hittil har det vart alt av det ovennevnte, + babykino, og juleverksted er snart på tur. Føles som alle andre sitter med sånne gode kreative ideer, Så nå søker jeg visdom og inspirasjon, vil også vise at jeg tar initiativ, ikke bare de andre. Babyene er under 6 mnd så det er ikke all verden man kan gøre med dem ennå, men det er også fint med ideer for fremtiden.

Men først og fremst ute etter ideer som man kan gøre nå. Bor ikke i byen...

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, så kreative dere er da! Og juleverksted? Hadde ikke fått gjort mye med min aktive krabat jeg nei, hehe...

Kan dere ikke ha en musikk/sangsamling da?

Rytmeinstrumenter er lett å lage selv, f.eks pasta i dorull som er pakket inn... Så trenger du en sangbok.

Trivelig, og de små liker alltid å høre på musikk og sang:-)

Var det noe slikt du tenkte på, eller er jeg helt på jordet her..?

Skrevet

Hehe vel det er noen i gruppa som er kreative, å så er det meg :P

En god ide det der, fler som den takk ;)

Skrevet

Hva med å handle inn fingermaling og hvit papp - så kan dere lage hånd og fotavtrykk av babisene og sette i rammer.

Eller hva med å kjøpe gips for å lage fot- og håndavtrykk?

Kos dere!

:o)

Skrevet

Flott ide :) kan bare lure på hvorfor man ikke kan komme på sånne ting selv...flinke mammaer her idag.

Flere smarte tanker?

Skrevet

scrapbooking træff. Så kan ni laga egna julkort med bilder av de små.

Skrevet

Også en god ide. Desverre er det bare meg som scrapper, og de andre er ferdige med dåp og julekort...:( og litt av den klipp og lim i scrap er jomed på juleverksted...

Skrevet

Halloooo, er det ingen flere ideer her??? Suger med å komme på noe selv, trenger hjelp vett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...