Gå til innhold

GRRRRR Blakstad irriterer vettet av meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg har sett meg lei på at jeg får så utrolig dårlig info fra henne, har jeg sendt mail til nordica i går, og de ringte meg nettop og sykepleieren var kjempehyggelig og forklarte meg alt jeg lurte på!

så sier hun " ja da fortsetter du å spraye 3 ganger om dagen"

og jeg bare :" hæ?" for blakstad har instruert meg å ta to ganger om dagen.

Neida , det var tre ganger daglig!!! sykepleieren sa at det er ikke sikkert det gjør så mye siden dette er kun min 9 spraydag, men det får meg til å lurte på om blakstad i det hele tatt hører på hva nordica sier?

føler jeg ikke kan stole på henne i det hele tatt....

men nå har jeg hvertfall fått høre planen, at jeg 6 nov starter med 75 ie i 4 dager, så 112,5 ie i 4 dager, uttak ca 17-18 november!

hadde tatt Merete Blakstad 1 minutt å forklart meg dette når jeg spurte henne, men alt jeg fikk til svar var " nei vi får vente å se" , noe henne sier hver gang jeg er der....

Puh måtte bare ut med det

hilsen en lettere synarela-hormonell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt!! Jeg har riktignok bare godt til henne for utredning men jeg ble nesten helt knekt av hennes måte å være på og lite informasjon underveis. Kan si det sån at jeg ikke akkurat en fan av henne ja.

Men skal vist være flink, så håper alt ordner seg for deg :-)

Skrevet

Det forstår jeg godt at du blir grrr av, men du skal se du kommer i mål likevel. Anbefaler trolle jeg da, verdt pengene. Men også han kan si litt annet enn nordica så jeg hører kun på nordica jeg. Ser ut som at vi får uttak samme uke, de sa jeg kunne regne m man 17 el tirs 18:) Jeg er så spent!

Skrevet

Frikort funker ikke hos Trolle eller Cathy s?

så gøy vi skal nedover på likt da:o) Eller jeg er veldig skeptisk på om jeg får uttak da, b tanke på om de klarer å stimulere meg riktig denne gangen, men satser på at det går bra:o) jeg og er såååå spent! er veldig klar for å bli gravid nå altså!!

Skrevet

Ikke noe frikort der nei. 1200 gullpenger hver gang men alltid time og null venting. Pluss at han kan snakke gi informasjon og er veldig positiv, heier på oss hele veien og virker genuint interessert. Det teller mye for meg.

Skrevet

dæven 1200 kroner? yeesus!

det har vi ikke råd til i denne omgangen hvertfall, har nettop kjøpt oss ny leilighet som vi om en mnd skal flytte inn i, pluss har jo blitt litt uforutsette penger(18 000) på forsøket sist som ble avbrutt, så da får jeg holde meg til sura på Majorstuehuset enn så lenge!

Heidi Høgdal holder jo og til der da, hun er kjempe hyggelig , men er jo ingen ekspert på området, så det er endel vente tid når hun må faxe alt og ingenting til Nordica hver gang jeg er der....så tar det jo fort en time før hun får fax tilbake og jeg kan komme inn igjen til henne.......

får håpe dette er forsøket som klaffer så jeg slipper å tenke på det mer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...