Gå til innhold

vondt og ømt nedre del av magen når jeg beveger meg... bekymra!!!!

Anbefalte innlegg

kan det være bekkenløsning ??? det er så ømt og vondt nede i magen ved alle typer annstrengelser som snuing, bøying reise seg opp osv osv... det er veldig ubehagelig og føles ikke normalt ut, derfor blir jeg bekymra, føles ømt når babyen sparker føler jeg også... i tilegg har jeg ekstremt mye halsbrann , men det er jo ikke sikkert det har noe med hverandre og gjøre. men når babyen sparker så virker det vel som det ikke er noe galt med han??? er 22 uker nå. men bekkenløsning trodde jeg var på sidene av magen og rygg ikke langs hele nedre del av magen, eller kan det være det??? kan det være urinvif kanskje??? hmmmm. håper veldig på svar :)

Fortsetter under...

ja det hadde vært fint om det var grunnen, men det er jo ikke bare sånn kjappe strekk følelser det er ubehagelig og i hele nedre mage, men det er kanskje bare voksesmerter,,, men lyskesmerter kan være i hele mageregionen da?

Hei!

Hos meg startet det på samme måten. Så jeg har sittet nesten i ro i to uker. Tenkte at det var smerter siden det er nå babyen legger på seg og magen skal utvide seg. Dette viser seg å være bekkenløsning. Sitter kun fremme hos meg. Har ikke vondt i ryggen i det hele tatt. Har lest litt om dette og det er like vanlg at det er vondt fremme som bak.

Jeg vil anbefale deg å komme i gang med physioterapi så snart som mulig. Da får du noen øvelser som du kan jobbe med. Du får henvisning av legen slik at du slipper å betale!

Jeg skal prøve å jobbe 50% eller noe fra neste uke for å se om dette er noe jeg kan klare. Blir lange dager å sitte hjemme frem til februar!

Hei. Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Jeg har i tillegg vondt i korsryggen. Jeg sa også at det var vondt i magen. Tok det opp med jordmor på kontroll og hun sa at "å ja det er bekkenet det". Da var turen til legen kort, 50 % sykmeldt og nå har jeg vært hos fysioterapeut. Der fikk jeg mange tips om hva jeg selv må gjøre for ikke å bli verre. Det er ikke så mye å gjøre annet enn å være forsiktig med seg selv.

Foreslår at du tar kontakt med lege og kommer deg til fysioterapeut.

Lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...