Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes å ha lest her inne før jeg begynte på medisiner at noen har kunet se sammenheng mellom negative forsøk og og store mengder crinone krem som "kommer ut igjen". Er redd nå, selvfølgelig, for det kommer ut i store klatter... Noen som har erfaring den ene eller den andre veien? Jeg var veldi positiv i etterkant, men nå som det begynner å nærme seg testing med museskritt, så begynner jeg å tvile. Er vel kanskje normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal ha noe å si. Jeg tror bare kroppen tar til seg det den trenger, og det kan være litt forskjellig. Er nok bare spekulasjoner. For min del var det forskjellig fra dag til dag. Jeg har endelig klart det, og gått på crinone i 10 uker, så har desverre god erfaring med kremen. Det er bare å krysse fingrene for testingen. Dette har vi tro på at går bra. Lykke til! :-)

Skrevet

Tusen takk for det svaret:) Var liksom det jeg håpet på!! Synes det er litt pes med den kremen, ja!! Har bare gått på den litt over en uke og er litt fed up. Men hvis det hjelper, så er det helt klart verdt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...