Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Pappaen mener Elisabeth og Emma Othilie (som vi nesten har bestemt første tvillingjente ut skal hete) er litt rart sammen, jeg synes de er nydelige sammen og hver for seg.. Bør vi da heller velge bare Othilie og Elisabeth? Hva synes dere om Elisabeth? Det navnet betyr mye enormt mye for meg...
prysseluskan Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Elisabeth er vakkert og tidløst, og passer finfint sammen med Othilie. Og både Elisabeth og Othilie er mye "penere" enn Emma, Thea etc. Synes jeg : )
huldra87 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er veldig enig med pappaen. Elisabeth og Emma Othilie er litt rart ja. Eller, kansje ikke akkurat rart, men det er liksom feil synes jeg på en måte. Elisabeth passer jo til Emma Othilie, men jeg synes helt klart at hun skulle hatt et navn foran Elisabeth, siden søsteren får to navn. Eventuelt kutte ut Emma og bare henne Othilie. Jeg liker dobbeltnavn, men siden Othilie er et langt navn så er det fint også alene. Og Othilie og Elisabeth er veldig fine navn til tvillingsøstre! :-) Så jeg hadde hvertfall enten kalt dem for bare det, eller gitt begge jentene to navn. Forslag: Thea Elisabeth og Emma Othilie Nora Elisabeth og Emma Othilie Sara Elisabeth og Emma Othilie Mina Elisabeth og Emma Othilie Stina Elisabeth og Emma Othilie Malin Elisabeth og Emma Othilie Maiken Elisabeth og Emma Othilie eller Elisabeth og Othilie :-) Personlig er jeg ikke så glad i navnet Elisabeth. Kjente en gang ei skikkelig snobb som het det, så jeg har dårlige assosiasjoner. Og så liker jeg ikke klangen i selve navnet. Men likevel så er det jo et skikkelig og stødig navn da, og DET liker jeg ;-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Elisabeth og Othilie - nydelige, flotte, stødige navn! GÅ for dem! :-)
grace&hope Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Elisabeth og Othilie var kjempefint sammen!!
Amaryllis2012 Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg syns Elisabeth er nydelig, et klassisk navn! Veldig fint med Elisabeth og Othilie! Er mye finere enn å ha med Emma.
erteposen + 4 Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde kutta ut Emma med en gang:) Fint navn, men det blir som Linda var på 80 tallet. Elisabeth er et fint navn, også i kombinasjon med Siv foran. Uvanlig nå. Hadde gått for Othilie og Elisabeth. Kanskje bare meg, men når tvillinger har doble navn så blir det fire navn når en roper:)
Baby<3 Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 jeg syns Emma Othilie er skikkelig fint!!!! av dine forslag til den andre jenta likte jeg Thea Elisabeth =) Emma og Thea passer kjempe bra sammen som tvilling navn!!! ellers så syns jeg Ina Emilie er fint da
mooch Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes Elisabeth er et nydelig navn, og det passet kjempe fint sammen med Othilie. Ville ikke gått for dobbeltnavn hvis jeg fikk tvillinger (gjør ikke det nå heller med to vanlige søsken), synes det blir for mye rett og slett.
prebs Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes Elisabeth er flott: ) For min del tror jeg at jeg ville tatt Emma og Elisabeth og kuttet ut Othilie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå