Heira☆ Skrevet 5. november 2008 #26 Skrevet 5. november 2008 Vel vel, da var løpet kjørt for denne gang. Tok test i dag, og der var det bare èn strek i siktet ( Hadde ingen egg på frys heller denne gang. Så nå tar vi oss en jule ferie i prøvinga, så får vi se om jeg orker en runde til med hormoner etter det. Vi har fortsatt ett siste forsøk igjen, før vi må gi oss helt. Kanskje det ikke blir no lille søster- eller bror på gutten våres. Akkurat nå føles det lill mørkt ut. Det gikk jo så fint første gangen, da satt han med èn gang, men det ser visst ut som vi må slite med den siste. Ja ja, jeg skal ikke klage. Vi har fått en fantastisk gutt, og er kjempe glade for det!! Rart med det, når man er så forberedt på å få en til, og det ikke går så knirkefritt.... Så vi får kanskje håpe på 3. og siste forsøk. "Alle gode ting er tre" ;o)
zewdi Skrevet 5. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 5. november 2008 Fikk akkurat bekrelse at jeg gravid. Bløprøve ble positiv også i dag:-). Nå jeg så overlykkelig.Tusen takk alle!!!!!. Og jeg ønsker dere lykke til!!!Jeg hoper det kommer masse gode nyheter fra dere, alle fortjener det!
Mikkemafian Skrevet 5. november 2008 #28 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer til dere som er gravide, og vi satser på at den sitter neste gang til dere som det ikke har gått så bra med. Jeg har den store dagen i morgen. Er ganske stolt over at jeg ikke har testet ennå, faktisk, men i morges måtte mannen min låse testen inn i medisinskapet... Så i morgen tidlig er det altså at det store svaret kommer!! Jeg tror jeg går og legger meg nå, så blir ventetiden kortere...
Gjest Skrevet 5. november 2008 #29 Skrevet 5. november 2008 Jeg fikk svar på blodprøven idag, hsg på 213. så da er det jo bare å ruge ivei.)
Mikkemafian Skrevet 6. november 2008 #30 Skrevet 6. november 2008 Da ble det negativ test på meg i dag:( Er kjempelei meg nå, hadde liksom en god følelse nesten hele veien... Men nå må vi bare se fremover til neste!!
Gjest Skrevet 6. november 2008 #31 Skrevet 6. november 2008 Så leit Trilletralle var dette ditt 1 forsøk? Jeg hadde et mislykket forsøk i sommer. Det er kjempe vondt, man har som regel endel falske symtomer også, så derfor føler en seg så gravid i rugetiden. Lykke til på neste forsøk. Klem
Heira☆ Skrevet 6. november 2008 #32 Skrevet 6. november 2008 Uff, det var trist å høre at du fikk negativ test. Veit akkurat åssen du har det. Jeg tok testen i går, og den var også pos. Og denne gangen hadde jeg faktisk en litt god følelse, langt der inne. Men det hjalp ikke. Som sagt under her, så blir vi ofte lurt av med. som gir oss de samme symptomene som å være gravid. Ja ja, vi får stå sammen, og ikke gi oss ennå )
zewdi Skrevet 6. november 2008 Forfatter #33 Skrevet 6. november 2008 Hei Trilletralle! jeg føler med deg...Hva det 1.forsøk? jeg fikk neg. test på min forrige 1.forsøk om sommeren:-) Det skal nok gå bra neste gang. Lykke til videre og neste forsøk alle sammen!
ES76 Skrevet 8. november 2008 #34 Skrevet 8. november 2008 Jeg ble heller ikke gravid på dette første forsøket vårt:( Fikk neg. test på tirsdag - så har hatt noen dager å fordøye skuffelsen på. Men vi mister ikke motet - neste gang SKAL det gå - om det ikke går med naturmetoden i mellomtiden;) Er «booket» med nytt forsøk i uke 4! Begynner på spray igjen i slutten av desember - så snart igang igjen! I mellomtiden skal det bli godt å komme igang med trening igjen, og føle seg litt våken og opplagt! Gratulerer til dere som er blitt gravide - og lykke til neste gang for dem det ikke klaffet for denne gangen!
Heira☆ Skrevet 8. november 2008 #35 Skrevet 8. november 2008 Trist å høre det ikke blei no positiv test på dere ES76. Vi får krysse fingrene for at det skal gå bedre med oss nesten gang. Vi har ett forsøk igjen, men nå tenkte vi, eller jeg, for det er jo oss jentene som "sliter" mest med alle hormonene vi tar, at nå skal vi ta oss en juleferie før vi gyver løs på forsøket. Så etter jul er vi vel igang igjen vi også ) tvi tvi
Mikkemafian Skrevet 9. november 2008 #36 Skrevet 9. november 2008 Da ble det negativ test på meg i dag også.. Det ørlille håpet jeg hadde forsvant fort.. Hvorfor skal dette være så vanskelig? Verden er skikkelig urettferdig synes jeg. Er litt langt nede nå... Får se om jeg kommer opp på overflaten igjen snart..
Heira☆ Skrevet 9. november 2008 #37 Skrevet 9. november 2008 Uff, så leit med den neg testen Trilletralle. Hvorfor det skal være så vanskelig, har jeg spurt meg selv om mange ganger også... Hvilket forsøk var det dere hadde nå da? Bare gi det litt tid, så er dere nok klare for ny giv igjen skal du se )
Mikkemafian Skrevet 9. november 2008 #38 Skrevet 9. november 2008 Føler meg som en liten sutrepetrine.. Det var vårt 1. søskenforsøk, så vi er utrolig heldige som har fått et barn!! Men likevel, når jeg ser alle de som blir gravide uten å ville det en gang, så føles det forferdelig vondt at vi og andre må slite så mye. Slukker sorgene mine i deilig rødvin i hvert fall. Med alkohol denne gangen. Har vært på fakefylla noen ganger i denne prosessen, ja.. Det hjelper for så vidt ikke, men det smaker i hvert fall godt. Beklager sutringen...... Tusen takk for oppmuntring. Det er utrolig godt at det finnes noen som vet hva vi går gjennom:)
Heira☆ Skrevet 9. november 2008 #39 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg veit så akkurat åssen du har det nå. Vi holder også på med søskenforsøk. På onsdag fikk vi også neg test, og det var en nedtur for oss også (selvfølgelig) Og denne gangen hadde jeg en liten god følelse langt der inne, men den gang ei. Vi har hatt 2 søskenforsøk så langt, og etter 1.forsøk hadde vi 3 neg. fryseforsøk også. Har også hatt 2 pos tester, men når vi kom på 7 ukers ulkontrl. så var det ingenting der. Da er det nesten bedre å få neg test med en gang. Men vi har ennå ett siste forsøk igjen, så det er ennå håp ) Og jeg skjønner hva du mener når du sier andre blir gravide uten mål og mening. Men det er ikke noe vi får gjort med det allikavel.... Og gud, jeg skulle gitt mye for å kunne bli gravid på den "normale" måten. Tenk så deilig... Men på en annen side, er jeg kjempe glade for at vi kan få hjelp, vi som trenger det. For hvis ikke, hadde ikke vi hatt verdens flotteste lille gutt nå ;o)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 9. november 2008 #40 Skrevet 9. november 2008 fikk negativ på 4 søskenforsøk ................. er ikke enkelt det her nei.
Mikkemafian Skrevet 9. november 2008 #41 Skrevet 9. november 2008 Huff da!! Så kjipt at vi er flere i den klubben. Det visst ikke så enkelt i det hele tatt!!
Ellen Margrethe Skrevet 12. november 2008 #42 Skrevet 12. november 2008 Hei! Hører visst med til denne gruppen også, satte inn egg 22.10. Nesten litt fælt og si det når det er flere som har fått neg svar men testen var positiv. Vi har vært gravide før og hatt SA to ganger så vi får se hvordan det går. Lykke til neste gang! Helt klart at ass bef ikke er lett nei!!!!!
Mikkemafian Skrevet 12. november 2008 #43 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer så mye:) Det er kjipt å få negativt svar, men tro det eller ei, det blir bedre av å lese om alle som har lyktes denne uken. Får bittelitt mer tro på at det kan lykkes for oss neste gang!!! Nyt svangerskapet ditt og kos deg med den voksende magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå