Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Jeg fikk satt in ett 8delte flott egget etter 3 dager den 25.10.Jeg skal ta blodprøve ons.05.11. Gleder meg så mye....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg fikk satt inn 2 egg 23.10. Skal ikke ta blodprøve, men teste hjemme selv torsdag 6/11. Er litt redd for at det ikke går dette, for jeg har hatt så utrolig mye stress den siste uken. Men småttiser klarer vel å klore seg fast uansett forhold, så vi får satse på det!!!! Lykke til:)

Skrevet

Hei !

Jeg satte inn 2 8 delte egg på dag 3 den 27.10

Jeg tar hcg støtte i stedet for crinone og skal derfor ta

blodprøve den 7 & 10.Spennende dager dette !

Noen symptomer da jenter ?

Hilsen

Skrevet

Heisann gjengen :o)

Jeg satte inn ett 6-delt egg 23/10 og skal teste 5/11. Er litt på symptom-jakt innimellom, og kan til tider kjennes ut som murringer der nede. Men tør jo ikke stole på det, siden det kan like gjerne være bivirkninger av med.

Så det er bare å vente til den store dagen kommer. Testene er hvertfall på vei i posten, for dem bestilte jeg her om dagen ;o)

Skrevet

Jeg satte inn ett egg forrige ons. 22/10...skal ta blprøve på mandag! Humøret mitt har vært et sant helvete i det siste...Jeg gleder meg ikke til å ta blodprøven - for er så redd for å bli skuffet:/ Men det må man vel takle i dette "gamet"...

Skrevet

Jeg har også hatt humørsvingninger så det holder siden jeg begynte på progynova. Skjønte ikke hvorfor jeg var så sinna!! Tror vi alle er inni en boble nå. Har skrekkelig lyst til å tenke positivt, vet aldri om det hjelper, vet du... og så er det å stålsette seg for skuffelse. Jeg kjenner i hvert fall igjen de følelsene, ja!! Så spennende ES76. Mandag er jo ikke lenge til!!! Åhh fikk litt frysninger på dine vegne nå!!! Lykke til:)

Skrevet

jeg er gravid:)

Jeg satte inn et egg 22.10 , tatt billigstrimmel tester fra 9dpo og fram til igår13dpo streken ble sterkere hver dag...tok en cb igår og et blått kryss lyste imot meg , er så glad..lykke til til dere andre;)))

Skrevet

Gratulere så mye Stinemin med knøtt!!!!!!!! har du opplevde noe stikkinger i magen i rugedager??

Det var så godt å høre.

Skrevet

Oisann stinemin:) Dette var bra saker!!! Jeg ble jo ikke akkurat mindre lysten på å teste i morgen, jeg nå da!! Huff, nei. Har bare en test og den skal brukes på TORSDAG!! Må bare rope litt høyt til meg selv, sånn at jeg kanskje hører...

Gratulerer så mye... Det er fantastisk:)

Skrevet

hei

Ja det er fantastisk, jeg er kjempe glad!!!!! Har kjent endel stikkinger ja, mest en kveld da jeg skulle legge meg.. ellers var symtomene ganske like det mislykkede forsøket også. Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med gullettet stinemin men knøtt!!! Det var en god nyhet å få på morgene!

Da håper jeg resten av uke 43-gjengen kommer etter med masse positive tester denne uken :o)

Jeg får nok vente litt til, onsdag er min dag.

Skrevet

Gratulerer til Stinemin - skal si du fikk positivt svar tidlig! Jeg satte inn egg samme dag som deg og har levert blodprøve i dag. Får vel svar til onsdag tenker jeg, forrige gang måtte jeg vente 3 dager på svar det var grusomt! Er ikke optimistisk angående svar - er redd dette har gått "åt skogen" da jeg ikke føler meg gravid som jeg har gjort de andre 3 gangene jeg har vært det. Eneste jeg har oppblåst mage men det kan være crinonen som gjør det. Ja ja. Gruer meg til å ringe. Stoler ikke på hjemmetestene så sparer like greit de pengene.

Skrevet

Hvofor stoler du ikke å hjemme tester? Jeg har fått beskjed at de er å stole på av legen min. Jeg har heller ikke fått noe blodprøve svar enda, tok også blodprøve idag, men de mislykkede forsøket i sommer blødde jeg å rugedag 11. Du er nok gravid du også hvis du ikke har fått noen blødning enda, mener sykeleieren sa til meg i sommer at sannsynligheten for å være gravid var veldig der om ingen blødning var kommet innen 14 dager. lykke til

Skrevet

Hjemmetestene er sikre hvis de viser gravid så tidlig som dag 10-12 men ikke sikre hvis de viser negativ... noen er gravide og "slow startere" da vil det ikke vises på hjemmetestene før det har gått ca 14 dager sies det. Uansett har jeg aldri sett en positiv hjemmetest hos meg og jeg slo heller ikke ut på eggløsningstestene og jeg venter heller på blodprøva som jeg regner som 100% sikker. Men DU er nok gravid når du har fått klar og tydelig test! :-) Stol på det! Jeg venter mensen til onsdag så om jeg ikke har fått blødning nå så betyr ikke det at jeg er gravid desverre....vil være en MEGET stor overraskelse hvis jeg skulle være det men mirakler har jo skjedd.

Skrevet

Jeg føler meg så gravid at jeg blir kjempeskuffet hvis testen viser negativt på torsdag. Da tror jeg kroppen spiller seriøse puss med meg!! Klart "symptomene" kan være bivirkninger av medisinene, men de kom jo først for nesten en uke siden... Ååhhh nervepirrende dette gamet!! Gi meg styrke!!

Skrevet

Til

Håper på søsken til Edvart

Satte ikke du inn egg den 22? Hvorfor venter du mens så sent? jeg trodde alle fikk mens 14 dager etter uttak jeg... siden det er en lagd syklus liksom:)))

Skrevet

Skal teste på torsdag som er 14 dager etter innsett.... Nå er det bare 1,5 dager igjen!!

Skrevet

Huff, nå fikk jeg en dårlig følelse her!! Det kom masse crinone ut igjen, og den var ikke bare rosa, den var brun!! Er løpet kjørt nå??

Skrevet

Oh God! I cant believe it...took prøve nå og fikk to strekkene gravid.....Skal egentlig ta blodprøve i morgen.

Am so happy!!!!kunne nesten ikke tro...

Skrevet

Fantastisk!! Gratulerer:) Håper jeg følger etter deg på torsdag...

Skrevet

Gratulerer Zewdi! Her er det "Game over" for denne gang fikk mensen i går kveld som forventa skal ringe inn og få blodprøvesvaret i dag men er jo ikke akkurat så spent på resultatet. Får sette min lit til de 8 egga jeg har på frys. Blir vel over nyttår før vi er i gang igjen tenker jeg. Nå har det gått ett år siden vi begynte på søskenforsøk - kan visst ta tid dette :-(

Skrevet

Gratulerer Zewdi !

Trist det gikk den veien "håper på søsken til Edwart".

Men heldigvis har du egg på frys.Om det ikke er noen trøst i dag,

blir det i alle fall lettere når du skal i gang igjen.

For oss er det i dag 12 dager siden uttak og befruktning.

Pga hcg støtte er det blodprøve på fredag og mandag.

Spenningen stiger i alle fall her hos oss ,det er sikkert...

Klem fra

Skrevet

Ja, 8 egg på frys er jo veldig bra. Så har vi og ett ferskforsøk igjen før vi gir oss. Da tror jeg ikke jeg orker mer IVF.Går det ikke da så tror jeg vi går videre med adopsjon. Vil liksom ha 2 barn da og gir meg ikke så lett! Men jeg er 37 nå så alderen begynner også å jobbe litt imot. Krysser fingrene for dere som ikke har testet enda.

Skrevet

Nå så jeg på profilen din "vil så gjerne" og du har jo virkelig gått en tung vei, og er heller ingen "ungmøy" lenger hehe... Håper inderlig det lykkes for dere nå. Min søster var 38 da hun fikk sitt første barn det var på 8 IVF forsøk. Sønnen hennes er 9 år nå. Så det går absolutt an ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...