Gå til innhold

Er det noen flere fra Tromsø med termin i juni??

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+3...har ikke vært hos legen enda, men regnet ut termin på nett og fikk da foreløpig termindato 25.juni :) Dette er min første og jeg føler en skrekkblandet fryd..mest fryd da :)

Er det flere der ute fra Tromsø som har termin rundt samme tid?

Fortsetter under...

Jeg er 7+4 i dag så da ligger vi jo ganske likt:) bor i tromsø:) Er også første gang for meg, var veldig ønsket så her er d bare fryd. Nå går jeg bare å venter til jeg har kommet forbi de magiske 12.. Vært hos legen ennå?

Heia:)

Så gøy å se at vi flere som har termin ca. samme tid her i Tromsø! Æ e 7+5 idag...ca. dato den 20.juni etter mine egne beregninge:) vente den første så alt e veldi spennanes og skummelt! æ ska ikke på første kontroll før i slutten av uke 10, e d noen som vet ka som skjer under den første kontrolln?

Annonse

Hei:)

Henger meg på her selv om det er litt tidlig. Har termin helt i slutten av juni, 28/30 juni, så er bare ca 6+5/3 i dag. Mistet sist i MA så har vært veldig tidlig ute med alt nå. Var på første kontroll i uke 4 og har etter det tatt HCG prøver som ser veldig bra ut, nesten for bra....dvs her ligger det i lufta at det kan være flere enn én;) Var gravid med tvillinger sist, så det er ikke utenkelig;) Skal på UL neste tirsdag:) Gleder meg, og håper at det går bra denne gangen.

Dette er forresten vår første;)

Koselig at det er flere fra Tromsø her:)

Symtoma har det vært masse av,de mest stabile har vært ekstrem trøtthet og stort behov for søvn...hadde en periode der æ oxo hadde jernsmak/blodsmak i munn, og når den blir for påtrenganes blei æ kvalm oppå d hele... i tillegg, i samme periode småblødde æ av nesen hele tia. Akkurat no fungere ikke magen helt som den skal...leste at alt gikk saktere fordi den lille oxo trengte næringsstoffa,dermed blei fordøyelsen trægere..

For mæ har d vanskligste vært at æ har slutta og røyke, og dermed har æ lagt på mæ masse!! Vi har holdt d hemmeli at vi vente en liten en, men har fått komentara om æ e gravid pga at æ har lagt på mæ såmye i d siste...e ikke lett!!! e veldi ukomfortablel me alle de ekstra kiloan... men på samme tid klare æ ikke holde mæ unna mat... føles ut som om at æ e sulten hele tia...hadde ikke forventa å måtte legge bort dongeribuksen etter bare 8+ uke som gravid!

Men e stolt over mæ sjøl,at æ faktisk ikke har tatt ett trekk røyk etter at æ slutta:)

Syns å du skal være stolt av dæ sjøl :) Slutta åsså å røyke på dagen da æ fant ut at æ va gravid..merke heldivis ikke så mye vektøkning enda, men æ vet at det kommer! E også ekstremt trøtt..e tel vanlig et A-menneske..men plutselig gikk æ over til å bli B-menneske..føles rart.

Glæde mæ tel det går over å æ blir litt mer kvikk. Har også en merkelig luktesans om dagan..men e ikke kvalm..har hørt at det e et dårlig tegn å ikke være kvalm, men æ tenke bare positivt! :)

Ikke vær redd for mangende kvalme!! Jeg er heller ikke kvalm og ble litt bekymra. Men leste på babyverden.no at det IKKE er farlig, at man heller bare er litt heldig:-) Så jeg prøver å se det positive i det! Har for øvrig mange andre symptomer som treeeeg mage, trøtthet, oppblåsthet, digre pupper og kjempesterk luktesans (nesten avslørt meg selv pga det siden jeg lukter ALT på milevis avstand).

Ja, forresten: Jeg bor også i Tromsø. Gravid med første barnet, termin 8 juni ifølge kalkulatoren. Fint at vi er flere som skal vasse i snø gravide det neste halve året:)

Jeg er også fra Tromsø og har foreløpig termin 5. juni. Har vært på tidlig UL og sett en liten kompis som vinket og sparket, veldig trivelig. Morsomt at det er flere av oss her:o) Dette er vår første. Først og fremst ser jeg frem til kommende onsdag, da er første trimester over:)

Annonse

Heia, no e d jo ei stund sia den hær linken ble starta, så kordan går d me dokker jente? har dokker vært på første kontroll? har første imårn, e da 10+5 så blir spennanes:) ellers telle æ dagan t æ hoppe over t 2. trisemester... Plagan har oxo blitt mindre,måtte ikke opp i natt for å gå på do, for første gang på lenge!! har gitt opp doneribuksen mine for denne gangen og har no såvidt bynt å se antydning t at d e nåkka på gang der inne, glede mæ t kuln bynne å vises på orntli:) skjer d nåkka spennanes me dokker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...