Gå til innhold

Flere som har fått tvillinger i uke 28?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Gratulerer med de små!

Har ikke tvillinger, men en gutt på 21mnd. som er født i uke 26+5.

Han er en frisk og aktiv gutt som holder det gående fra morgen til kveld:D

Han utvikler seg helt fint motorisk, og er på lik linje med andre barn på samme alder som han selv.

Håper alt går bra med tvillingene dine:)

Hvor store var de? Gutt eller jente?

Hei!

Tusen takk! :)

Vi fikk en jente og en gutt! Hun var 1079 g og 38 cm. Han var 1050 g og 38 cm. Egentlig store for å være akkurat 28 uker og to da, men for oss så er de jo bittesmå! Har kommet seg opp til 1600 gram nå, er faktsik 5 uker gamle i dag. Skulle vært 33 uker..Så de henger med hvertfall!

Hvor stor var gutten din? Når tok han igjen andre barn på hans alder?

Hvor fødte du? KS eller vanlig?

Jeg fikk vannavgang og ble sendt til Rikshospitalet. Ble hastekeisersnitt fordi lille snuppa satt med kneet og navlesnora ned i bekkenet. Legen kunne faktisk kjenne kneet hennes i "kanalen"! :)

Er så godt å høre når det går bra med premature! :)

Så fint å høre at det går bra med tvillingene dine:)

De var jo store til å være så kort på vei, og 2 ja!

Gutten min var 990, og 37 cm.

Jeg ble lagt inn på A-hus i uke 25 etter vannavgang, var sengeliggende 8 dager før fødselen startet av seg selv, så det ble vaginal fødsel.

Merkert stor frammgang i den utviklingen hanns når han begynte i bhg. 1.aug. Da var han 1 1/2år, men det kommer til å ta tid før han er på samme størrelse som jevn gammle, da han bare veier ca.9500 og ikke nådd 80 cm enda:)

Håper alt går bra med de små, høres jo ut som de har det bra selv om de fikk en tøff start!

Du får holde oss opppdatert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...