Gå til innhold

HASTER HJELP!! Hysterisk unge!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei lita nydelig tulle som alltid er bare blid, fornøyd og harmonisk. De siste ukene har hun begynt å hyle og trasse og være helt hysterisk for ingenting!! Nå hyler hun og har gjort det i nesten en time!! Vi har prøvd alt! KOs og synging, smokk og koseklut. Alt kaster hun vekk, skal ikke taes på, ikke synges for. Bare ligge på gulvet å hyle av sinne. Orker liksom ikke å la henne ligge der helt alene heller!!???

Noen forslag??

Skrevet

Teeeeenk om de hadde vært harmoniske 24/7. Gud, det hadde vært lettvint du. Velkommen til The Real World. ALLE unger bæljer til tider.

Prøv Dentinox. For tenner. Sikkert ei tann som er på vei ut.

Skrevet

dersom dere veit at hun ikkje har vondt eller at noko plager henne, så ta henne i fanget og bare hold henne fast medan du prater roleg med henne og vugger henne litt. det viktigaste er at dei få ut raseriet men samtidig at dei og føler seg trygge og ikkje evt kan skade seg. datteren min på 1 år, får av og til voldsomme raserianfall, spesielt om hun er litt trøtt og ting ikkje vil gå hennes vei. hun sparker,slår,kaster ting og vil ikkje bli tatt i. da bruker eg og bare ta henne i fanget og holde roleg fast i henne og vugger henne medan eg nynner lavt eller prater roleg til henne... det fungerer veldig bra og hun roer seg etter litt. det viktigaste er at dei får lov til å gråte og skrike og at man er sikker på at dei ikkje har det vondt eller ubehagelig. lykke til:)

Skrevet

Det hørtes ut akkurat som en beskrivelse av datteren min (nå snart 2) når hun er ordentlig sulten. Det var på det verste en periode i vår da omganger med forkjølelser, omgangssyke, diare etc avløste hverandre, og hun var nesten sammenhengende syk med dårlig matlyst i et par måneder. Det tok lang tid før vi skjønte at det var når hun var sulten hun var sånn, og det var ikke lett å få i henne mat. Men når vi greide det, ble hun allltid blid igjen.

Det kan jo være noe lignende som plager datteren din, tenner, magetrøbbel e.l.

Ellers er jeg enig i å ta henne på fanget og trøste, selv om det ikke hjelper på anfallene, så gjør man i alle fall det man kan da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...