me84 Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Tror jeg kjøper denne,burde jeg det........ redd for å angre :/
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Tror ikke du kommer til å angre!! Jeg har også kjøpt denne:) Har prøvd den i butikken flere ggr;) Skal hente den i morgen!!! Har kjøpt vognen i Pro Titan, og Citybagen i BlackCrock!!!! Knalltøff, lett vogn som tar liten plass. Kan trilles på alle underlag, punkteringsfrie hjul (masse tur med hund i terreng/skogsvei..). Lykke til!!
me84 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 Det er bra:) har også sett på den noen ganger ,og på en del andre da.... nå er den på tilbud og på reflex i bergen 1000 avslag på -08 modell sportvogn og 30% på citybagene -08 Lurer på å ta lys beige/sand på bagen og svart sportsvogn,termin mars med vår første (jente)...
Bægge dætern Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 veldig fornøyd med vogna : ) lett å håndtere på alle underlag og enkel å manøvrere. har hatt sport kombi som var tung å ha med å gjøre i forhold. cc kan jeg lett kjøre med en hånd og derfor er hverdagen med denne vogna så mye lettere enn "edge hverdagen" ; ) godt valg, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg hadde emmaljunga smart duo combi når snuppa var liten, men brukte den bare til hun var 6 mnd, ble for tung! Men siden jeg likte vogna så godt ellers så kjøpte vi citycrossen, og har vært superfornødde fra dag en! Lett og fin vogn, sportsvogndelen tar ikke spesielt stor plass i bil og veldig god å kjøre synes vi iallefall. Lykke til!
Giinaღ Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Kjøpte denne vogna i dag og er superfornøyd. Gleder meg veldig til at lillegutt kan begynne å bruke den
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 skulle jeg hatt barn igjen ville jeg kjøpt denne. Har hatt Teutonia Mistral , OTH og Bugaboo, men savner er litt mer tradisjonell vogn nå, så har lyst på en city cross sportsvogn. Men det er litt teit når barnet er over året kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå