Nordhagenjentene :) Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Så det nå, og nå er det ingen på nav jeg kan "kjefte" på, så da bare skriver jeg det her for å få det ut av systemet...
Nordhagenjentene :) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2008 Og der ble innlegget halvt... Men tilbake til NAV... I 3 måneder har jeg nå fått barnetrygden inn på en konto... I dag hadde de satt den inn på en helt annen... Hvordan er det mulig? For noen tullinger! (Og nei, det er ikke livsfarlig, bare irriterende fordi de som jobber på nav er tullinger, så... ) God helg!
amk1 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Nav er håpløse, roter bort alt de får levert i henda..og får ikke gjort en dritt. Hatt maaaange besøk og telefoner dit gitt..
Nordhagenjentene :) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg måtte ha "opplæring" i foreldrepenger for de ansatte der, så jeg er mer enn oppgitt fra før. Og nå imponerer de ikke mer... ;P
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Høres kjent ut ja. Skulle nesten tro de har regler for å ansette de mest surrete. (rot er jo en gjenganger når det kommer til NAV) Har vært boret i en god del tull med nav vi også..
Zabbi Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Hæææ!?! Det samme skjedde meg fant jeg ut igår, desverre hadde jeg brukt kontoen min der pengene ble satt inn...Hadde jeg visst det hadde jeg ikke brukt di pengerne...er jo jentungens penger...
2 søte små:-) Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Ikke imponert av NAV jeg heller, det samme skjedde med meg fant jeg også ut i går... Irriterende!!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2008 Tydelig at det har skjedd noe i systemet til nav da, at fler har fått pengene inn på den kontoen de får foreldrepengene på... Men Frøken Olsen er ikke kjent for å ikke si fra, så jeg ringer de på mandag!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 31. oktober 2008 #9 Skrevet 31. oktober 2008 Har ikke fått foreldrepenger enda...skule ikke de vært på konto idag?? tullinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå