Gå til innhold

Tullete nav...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det nå, og nå er det ingen på nav jeg kan "kjefte" på, så da bare skriver jeg det her for å få det ut av systemet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der ble innlegget halvt... :P

Men tilbake til NAV...

I 3 måneder har jeg nå fått barnetrygden inn på en konto... I dag hadde de satt den inn på en helt annen... Hvordan er det mulig? For noen tullinger!

(Og nei, det er ikke livsfarlig, bare irriterende fordi de som jobber på nav er tullinger, så... :P)

God helg! ;)

Skrevet

Nav er håpløse, roter bort alt de får levert i henda..og får ikke gjort en dritt. Hatt maaaange besøk og telefoner dit gitt..

Skrevet

Jeg måtte ha "opplæring" i foreldrepenger for de ansatte der, så jeg er mer enn oppgitt fra før. Og nå imponerer de ikke mer... ;P

Skrevet

Høres kjent ut ja. Skulle nesten tro de har regler for å ansette de mest surrete. (rot er jo en gjenganger når det kommer til NAV) Har vært boret i en god del tull med nav vi også..

Skrevet

Hæææ!?! Det samme skjedde meg fant jeg ut igår, desverre hadde jeg brukt kontoen min der pengene ble satt inn...Hadde jeg visst det hadde jeg ikke brukt di pengerne...er jo jentungens penger...

Skrevet

Ikke imponert av NAV jeg heller, det samme skjedde med meg fant jeg også ut i går... Irriterende!!!

Skrevet

Tydelig at det har skjedd noe i systemet til nav da, at fler har fått pengene inn på den kontoen de får foreldrepengene på...

Men Frøken Olsen er ikke kjent for å ikke si fra, så jeg ringer de på mandag!

Skrevet

Har ikke fått foreldrepenger enda...skule ikke de vært på konto idag?? tullinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...