Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blei gravid etter 10 måneder med prøving, men måtte avbryte svangerskapet i uke 18 pga alvorlige feil på fosteret. d var ikke kromosonfeil, men mye annet som gjorde at bebyn ikke ville overlevd!

er nå i 9 pp siden jeg mista. har regelmessig mens og el og har sex på riktig tidspunkt hver måned, men tanta kommer hver gang:( regner med d er noe galt med oss men vi får ikke utredning før d har gått minst et helt år fra vi mista. snufs, jeg vil ha spire nå!! føler jeg ikke blir tatt seriøst hos legen. vi har faktisk prøvd i nesten 2 år!! hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dere burde få hjelp, men jeg vet ikke om det kommer litt an på legen dere har? Kanskje dere kan få en annen mening fra en annen lege?

Skrevet

d er stor forsell på legene rundt om kring. men jeg snakka med hun legen jeg hadde på sykehuset også, og hun sa at d ofte tok litt tid og bli gravid igjen etter en sen abort da både hode og kroppen skal komme seg etter en sånn hendelse. men skjønner ligsom ikke. har hatt regelmessig mens og alt hele tiden. jeg er redd d er svømmerne d er noe galt med..

Skrevet

Ta kontakt med en privat klinikk! (Aleris i Oslo evt Hausken i Haugesund). På Aleris betaler man bare egenandel, og jeg tror ikke det er noen krav til å ha prøvd ett år først. Men husk at det er vanlig å gå noen måneder før man blir gravid. Likevel kan det være greit å starte utredningsprosessen ved å ta noen blodprøver, bli undersøkt med ultralyd, sædtest osv. Lykke til!

Skrevet

Kanskje du kan gå inn på nettet og bytte fastlege? Kan være stor hjelp i å bytte lege, når ting har "kjørt seg fast"

Ønsker deg veldig lykke til, og syns det var trist å lese om ditt første svangerskap

klem!

Skrevet

bytte fastlege gjør du på nav sine sider:)

man skal være komfortabel m legen sin,å spes føle at man blir tatt alvorlig...

ønsker deg lykke til med valget, å at neste spire som fester seg holder seg i 9 mnd,å er frisk:)

hold meg oppdattert!!:)

klem

Skrevet

tusen takk for svar jenter. er ikke sikker på hva jeg gjør enda, er jo snart jul og og sånn,orker ikke styre med d før etter jul og i februar har d gått et år. så hvis ikke vi får noe hjelp da, så bytter jeg hvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...