Gå til innhold

Noen som vet at hodet er festet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var hos legen for en uke siden og han sa at hodet var helt fast da. Da var jeg 34+4. Jeg kjente ikke no til det. Akkurat nå kjennes det godt at hodet ligger langt ned fordi det er litt småvondt rundt hoftene mine.

Tok ultralyd for 2 uker siden da lå henne med hodet ned.

Så var jeg hos jordmor forige uke og sf målet mit hadde ikke steget, så hun ville se på meg igjen om en uke som var idag.

Og sf målet hadde ikke forandret seg.

Der ser ut til at hun har lagt seg i tverrleie, så jeg må tilbake på sykehuset, men aner ikke hva de gjør... En annen grunn for at sf målet ikke vokser er hvis barnet ikke tar til seg nok næring, men har vært mye liv. Så får bare gå utifra at det er pga at hun har lagt seg i tverrleie.

Så vet ikke helt hva de gjør da jeg kommer på sykehuset....

Annonse

Gjest Mammamoms *høygravid*

På forrige jordmorbesøk var jeg 35+1, og da var hodet festet seg!

Selv har jeg ikke tenkt på at magen har sunket, men ei dame på jobben komenterte det her en dag.

Jeg merket forresten ingen ting til at hodet festet seg. Jeg har kjent noen stiklinger, men har i hvertfall ikke tenkt på at det har hatt noe med det å gjøre, men kanskje har det, det.

Hos meg ligger baby godt nede i bekkenet med hodet ned, men er ikke festet, og magen har begynt å synke,sf målet slakker ut . Jeg er nå 35 uker. Jordmor sa til meg at den ikke skulle festes enda, og at dersom det hadde gjort det, så ville hun "fryktet" tidlig fødsel i mitt tilfelle. ikke fordi festet hode betyr at nå kommer babyen, men fordi jeg har vært plaget med kraftige kynnere på morgenkvisten, osv. så jeg er bare glad til at den er løs og ledig enda, heheheh :)

Annonse

Nå fikk jeg vite det, hodet sitter bom fast! :P

heheh var morsomt, fikk kjenne på den, min sitter laaaangt nede nå (er 35+4). Så da krysser vi fingrene for at all stikkingen og nedpresset jeg har slitt med siden før helga var kun pga dette, og ikke annet ;)

Oj, jeg har blitt lurt. Var på sykehuset og fikk sjekket leiet. Da spurte jeg: "Hvis han har snudd seg, er det det samme som at han er festet?" Svaret jeg da fikk var: "Ja."

Da må jeg ta en prat med legen neste uke...

Eller hva sier dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...