Gå til innhold

Hva har du hjemme? En stövsuger i 2-3000 kroners klassen, eller en til 8-900 kroner? g hva utgjör forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha en ny stövsuger?

Har du en å anbefale?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har Miele vanlig støvsuger, og den har vi nå hatt i 7 år. Betalte 2000 kr for den, og den er knall god.Nå har vi innredet loftet, og da har vi gått til innkjøp av en maken en til å ha der oppe også. Nå var den på tilbud.Tror vi betalte rundt 1500 kr.

Skrevet

har en i 30 000 kroners klassen. fairfax. Den renser også luften og jeg tar midden i sengen en gang i uken, renser fuften i alle rommene, Den suger hardt og slipper ikke ut den dårlige luften igjen, for den filtreres gjennom 7 forskjellige filtere....Den renser luften for avgasser....

Skrevet

Jeg har den billige typen på clas olson, tror jeg betalte 400 kr. Den funker, men den er ikke noe serlig bra, Min mor har Miele tror hun betalte 2000 for den og det er stor forskjell! Den er veldig god:) Lønner seg tydeligvis å kjøpe dyr støvsuger:)

Skrevet

Da blir det kanskje en Miele. Broren min har en sånn, og snakker vaarmt om den.

Skrevet

KJøpte ein billig først, for eg trudde ikkje det var særlig forskjell. Den var dritdårlig så ein dag eg var forbanna på heile skiten så gjekk eg på butikken og ba om den beste dei hadde. Himmel og helvette i forskjell, særlig med hundehår.

Annonse

Skrevet

Tidligere hadde jeg en støvsuger til rundt 800 kr, den var ok. Np har jeg en Miele til 2500 kr og det er stor forskjell. Den suger vesentlig bedre, bråker mindre og er rett og slett en mye bedre støvsuger.

Skrevet

electrolux ultra silence med hepafilter.. 2000 eller 2500.. husker ikke helt.. veldig fornøyd

Skrevet

Takk for alle svar! Er blitt overbevist om at det sikkert lönner seg i lengden å kjöpe en litt dyrere sak.

Har nå sjekket forskjellige sider på nettet og sett meg ut en Miele S5281. Drar til byen i morgen og kjöper den.

HI

Skrevet

Har en sann Miele som jeg tror ligger på rundt 2-3000 fikk den i gave for 3 år siden av svigers og er superfornøyde.

Ryker den skal jeg ha en lik igjen, innbiller meg de støvsuger bedre enn de billige. Må jo være en grunn til at noen er så billige lissom :)

Skrevet

Vi har en Nilfisk til 1500,-. Funker som bare det=)

Måtte le av nicket Dronning sånnja=)

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

vår stugsuger kostet 399,- på mega, har hatt den i snart 2 år nå, og den er HELT grei, liten å lett å suger bra.. ;-p

Skrevet

Vi har en dyr en fra Miele som ble best i test en gang. Vi kjøpte den basert på testens resultat - den hadde best sugeevne og slapp mindre støvpartikler ut i luften igjen (noe vi så på som veldig viktig)

Annonse

Skrevet

Har sentralstøvsuger. Fantastisk:-) Går nok ikke tilbake til sånn "vanlig" før jeg må..

Skrevet

Vi hadde en billig en før - helt ok, men dårlig kvalitet og deler knakk lett av, sugde dårlig etter en stund og tungvindt å få med seg men vi støvsugde - kjøpte en Miele i fjor - og den er KNALLBRA i forhold. Merker at den suger opp støvet mye bedre og den er i tillegg veldig lett å manøvrere rundt, og så tåler den alt! :o)

Skrevet

Vi har sentralstøvsuger:) Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Har en Miele til ca 2000,-, er kjempefornøyd. Stillegående, kan velge hvilken effektivitet du vil ha, lett å manøvrere, og kan sette slangen fast i kroppen slik at den står.

Hadde sentralstøvsuger der vi bodde før, og det skal jeg aldri ha igjen. Mye mer tungvindt å dra frem hele den svære slangen enn en liten støvsuger!

Støvsuger ofte 3-4 ganger for dagen, da er det greit at den har fast plass på kjøkkenet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...