Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Gå naken. Har du ikke klær, så har du ikke klær:p Eller kanskje du har noe likevel? Kanskje ikke siste mote og kanskje litt kjedelig, men du har vel noe? Hvis ikke: lån av mamma, søster, venninne, gå i bruktbutikk eller på fretex.
birrisj05.02.09 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Må det alltid være noe nytt? Men kjenner meg igjen, har skapene SMEKKFULLE og faktisk mer enn det, og likevel har jeg aldri noe å ha på meg.. irriterende! Men hvis du bare graver litt i skuffene dine, så finner du helt garantert noe!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Litt vel sent ute? Ta frem symaskina eller lån med noen og sy om gamle klær. En kjole koster 50-100 kr på fretex og hm har til 250,- , eller lån med en venninne.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Gullbryllup er jo ikke like stivt som et bryllup. Har du ikke et skjørt evt en penbukse og en bluse. Pynt opp med et sjal, skjerf el lignende?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 HI her, jeg har løst problemet mitt takket være en venninne, puh nå kan jeg slappe av hehe.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Hvis ikke kunne du klippet hull til øynene i et laken og sagt du trodde det var halloweenparty.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå