Tobarnsmamma!!! Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei. Har du vært på duotest ennå? Jeg skal som sagt på tirsdag, tok blodprøven i dag. Hvordan går det med vekta - vi drøftet vel det på et tidlig tidspunkt? Jeg er litt småfortvila, har lagt på meg 6-7 kg eller så, og er 12 uker på vei. Sånn var det forrige gang og. Men da havnet jeg altså på 22 kilo totalt, og 5 av dem forsvant aldri. Blir gal hvis jeg ender opp med 5 ekstra denne gangen og. Har du noen tips? Jeg spiser mer enn vanlig, vet vet det, er sulten. Men har tenkt å begynne å trene igjen nå, når jeg har kommet så langt. Og kanskje tenke veldig masse på å spise gulerøtter og selleri når jeg er sulten... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139016390-bella/
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Tobarnsmamma! Det ble selvfølgelig noe rot med duotestsøknaden min, men heldigvis ringte jeg og etterlyste time. Hvem som tilslutt hadde gjort feil - legen min eller Ullevål - skal jeg ikke ha sagt, men jeg skal ta blodprøven på mandag (er da 13+1) og antakelig UL dagen etter. Så vi rekker det innen tidsvinduet lukker i alle fall! Vekten min er helt anderledes nå enn forrige gang. Har ikke lagt på meg noen ting! Da jeg var like langt på vei sist, hadde jeg lagt på meg fire kilo allerede (totalt 16 kilo). Men nå startet jeg jo med åtte kilo pluss, så det kan jo være noe av årsaken. Har som mål å ikke veie mer ved fødselen nå enn sist, så får vi se om det går... Matlysten er litt rar den også. Noen ganger har jeg ikke lyst på mat i det hele tatt, andre ganger blir jeg hypersulten og da er det kun karbohydrater som gjelder - brød eller pasta er da tingen! Jeg tror disse gravidekroppene våre styrer vekten sin selv nesten, så det er vanskelig å gi noen tips og råd. Har man ikke lyst på grønnsaker, nei da har man ikke lyst!! Kunsten er da kanskje å ikke overspise det man faktisk har lyst på?? Hmmm... ...og så var det det med fysisk aktivitet da... Nå som vi er over de magiske tolv har vi ingen unnskyldning lenger - ut og gå jente! Husk refleks :-) Ha en flott helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139016390-bella/#findComment-139018749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå