*leieboer i magen* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei ! Jeg er som dere her inne en av de uheldige som har ekstrem svangerskapskvalme. Er i uke 17 nå, og har vært sykmeldt i snart 10 uker? Klarer virkelig ikke å fungere på jobb. Er frisør og reagerer kraftig på lukt osv.Her hjemme kan ingen bruke parfyme og deo, såpe/shampoo/balsam med parfyme,- ikke vaskemidler/tøymykner m parf., gulvene vaskes kun med varmt vann osv.osv..... Kaster ikke opp så mye mer, men er så og si kvalm det meste av dagen. Men nå begynner den dårlig samvittigheten å snike seg innpå.... mine faste kunder, mine kollegaer og nå nærmer jule-rushet seg. Uff,- ett klage innlegg dette her,- men her er vi jo alle i samme båt...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139016334-er-dere-sykmeldte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireblade Skrevet 5. november 2008 #2 Del Skrevet 5. november 2008 Hei, Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din. Er sykemeldt på 5. uken og har lagt på sofaen hele tiden. Har fått en ekstrem luktesans, alt lukter og alt blir jeg kvalm av. På det mest ekstreme så kastet jeg opp omtrent hver gang jeg skiftet stilling på sofaen, men den siste uken har jeg klart å få i meg mat og føler at formen er på vei oppover selv om jeg kaster opp innimellom enda. Begynner på jobb igjen på mandag i 50%, er veldig spent på hvordan det går, men føler at jeg må opp av sofaen og prøve å fungere litt igjen. Har to eldre unger som har fått svært dårlig oppfølging de siste 8 ukene, eldste har mer eller mindre måtte varte meg opp og ta seg av lillebroren.. Jeg er i uke 13 nå, så det var litt nedtur å se at du fortsatt er dårlig i uke 17 for jeg vet sannelig ikke om jeg klarer stort mer av denne kvalmen, vurderer å ringe legen å få noe kvalmestillende, har du prøvd det? En ting er hvertfall sikkert, du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du er sykemeldt. Med slik kvalme fungerer man rett og slett ikke, du har min fulle forståelse:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139016334-er-dere-sykmeldte/#findComment-139048227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå