Gå til innhold

Lyst på en til?Gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er mange som har lyst på en babys til nå for tiden,men det har jeg/vi! Tenkte så mye på det.Har noen gode råd å bli fort gravid?(mensen er ikke tilbake).takk for svarene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å amme, da kommer sikkert mensen raskere tilbake og det vil jo gjøre det lettere å bli gravid... Vet ikke om jeg ville anbefalt det men..

Skrevet

Hørte at noen blitt gravid uten å få mensen tilbake!

Skrevet

det har jeg også hørt!....stemmer det? Har selv veldig lyst til å bli gravid igjen (jenta mi er 6mnd), men har ikke fått mensen ennå...

Skrevet

Man trenger ikke å slutte å amme, ihvertfall hos meg så fikk jeg mensen så snart jeg gikk over fra fullamming til delamming. Ved fullammingen hadde vi 5 måltider (4 virkelige måltider, og en pumping før jeg la meg som hun fikk etter pupp på kvelden etter). Da jeg sluttet med de to måltidene på dagen (sluttet med de to med to ukers mellomrom), og beholdt morgen- og kveldspuppen, og pumpingen, fikk jeg mensen etter to uker - husker ikke nå om det var to uker etter første måltidet jeg kuttet, eller det andre, men jeg tror at det kom av at det ble en vesentlig endring i ammemønsteret (en vesentlig reduksjon av mengden melk), uten at jeg vet det for sikkert da....

Skrevet

Man trenger ikker å ha fått tilbake mensen for å bli gravid igjen, bare til opplysning;-)

Skrevet

Jeg sluttet og amme da snuppa var 7 mnd, og fikk aldri mensen tilbake. Snuppa er nå 9 mnd og venter en lillesøster/bror.

Eggløsningen kommer jo før mensen.. Så det er fullt mulig og bli gravid uten og ha fått den tilbake.

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake når gullet var 2 mnd. Grrrr..... Bare nyt det den tiden den er borte.

Skrevet

knulling funker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...