Gå til innhold

veldig mye vondt i magen - flere?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mensensmerter siden uke 4, nesten 6 uker på vei nå. Har hørt at det er normalt med vondt i magen, men jeg synes det er veldig mye. Hadde også mye vondt sist jeg var gravid, og da viste det seg at jeg hadde hatt MA siden uke 5. Men det er umulig å vite om smertene den gangen hadde noe med MA'en å gjøre. Hvor vondt er det normalt å ha? Har både stikkende smerter og krampeliknende smerter.

Setter pris på innspill på dette!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139016065-veldig-mye-vondt-i-magen-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også mye menssmerter til uke 8, og ved siden av hadde jeg stikkende smerter. Tror det er helt normalt. I tillegg er jeg utrolig øm i magen og orker ikke at noen kommer borti den.

Har ikke hatt krampeliknende smerter her og har vel egentlig heller ikke hørt noe særlig om det.

Kan du ikke ta deg en telefon til legen å høre? I og med at du hadde MA sist gang så kanskje du bør få en tidlig ul også for å se at det er liv.

Lykke til.

Jeg hadde mensensmerter frem til uke 8 jeg også. Våknet om natten av smerter. Er snart 10 uker på vei og har litt murring igjen.

Mistet sist og hadde store smerter da. Det min lege sa da var at jeg kom til å ha smerter i neste svangerskap også og at dette ikke betydde at jeg mistet igjen. Det stemmer jo hittil.. Er enig med Anonym om å ta kontakt med legen din. Dette for å trygge deg selv. Jeg tok en tidlig ultralyd bare for å konstantere at hjertet slo. Fikk da beskjed om at dette svangerskapet så helt normalt. Jeg krysser fingrene for det inntil videre.

Poenget er at istede for å gå rundt å være usikker og redd for det lille nurket, ta kontakt med legen din. Da vil du ha det bedre og dermed vil nurket ditt også få det bedre...

Lykke til

Tusen takk for svar, begge to. Jeg har nå vært hos legen, og han har sendt inn søknad om tidlig ultralyd. Men det virker jo som om det er ganske vanlig med en del smerter, så jeg kan kanskje slappe av litt mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...