prebs Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Begge navnene er kjempefine hver for seg, men jeg er ikke så glad i dobbeltnavn på samme bokstav (litt sær der, ja). Hva med Emma Oline? Eller Anna Eline?
erteposen + 4 Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Enig med p. Litt for like. Oline var mye penere. Blir for Emmeline, som også er et pent navn.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 To fine navna, liker spesielt Emma veldig godt. Emma Eline klinger egentlig godt sammen, men syns også det blir litt rart hvis begge navna begynner på samme bokstav. Syns Emma Oline var et godt forslag.
Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 emma er helt nydelig, det heter den ene av jentene våre, men hun heter emma othilie. emma eline ble litt mange e'er synes jeg...
sonne Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg synes Emma er fint, men oppbrukt. Eline er kjempefint. Synes de passet ganske bra sammen, bryr meg ikke om at begge starter på E
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå