Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker det fortsatt, er redd for at katter evt. skal hoppe på vogna...

Skrevet

Jepp...Jeg gjør det.. Er redd for katter osv..

Samtidig som jeg syns det virker litt lunere på et vis når jeg har det på..:)

Skrevet

Ja, jeg gjør også det. Synes det gir litt mer ly.

Skrevet

Fint, da er det ikke bare meg som kanskje er litt overhysterisk;)

Skrevet

Jeg bruker myggnettingen året rundt...og det tror jeg ALLE ville gjort hvis de hadde sett den norske filmen "Lønsj" fyttirakkern....

Skrevet

Jeg gjør det når hun sover i vogna utenfor huset, for da får jeg jo ikke fulgt med 100% på hva som skjer.......

Skrevet

Samme her... Når hun sover ute bruker jeg den, triller jeg bruker jeg den ikke... :)

Skrevet

Ja fy, Lønsj er nok ekstre fæl for oss nybakte mødre. Bruker også myggnettingen når han sover ute.

Skrevet

Ikke når jeg triller, men alltid hvis han står ute. Fugler kan jo også komme, så det er mye tryggere med nettingen på.

Skrevet

nå ligger ikke jenta mi ute å sover.. men vist hun hadde gjort det, hadde jeg tatt på myggnettingen ja. !!!

Skrevet

jøss!! er jeg den eneste som ikke har det???? synes lufta blir så mye tettere når jeg har på nettet..(er veldig tilhenger av frisk luft!) og når det gjelder katter og slikt.. så har jeg jo babysitteren inni vogna.. så jeg vil jo høre det hvis noen slike skulle forville seg inni vogna.. dessuten har vi nå hund, så det er ikke så mange katter rundt husa vår uansett

Skrevet

Ja tenker også på fugler... Katter ser vi ikke så mye til da vi har to hunder ute.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke det Snaijka:D Tror det kommer til å gå helt fint!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Dekker ikke til vognåpningen om jeg ikke må.

Skrevet

Foedte i august og har ikke brukt myggnetting en eneste gang. Verken for eller imot, har bare blitt saann.

Skrevet

Bruker det ikke jeg heller. Er dårlig med mygg her nå så ;p

Har også babysitteren på, så håper og tror jeg kommer til å høre det dersom det kommer en katt hoppende opp i vogna.

Skrevet

Jeg har faktisk fått en katt opp i vogna uten at det slo ut på babycallen. Den la seg riktignok i beinenden, men katten er ikke velkommen oppi der uansett hvor den ligger :P

Skrevet

Dette er mitt fjerde barn, og jeg vil ikke kalle meg overhysterisk fordi jeg bruker myggnetting. Det er enda ting som virrer rundt i luften, men dog mindre og mindre i den kulden. Jeg lar heller ikke babyen være alene ute heller, ikke lenge om gangen iallefall.(toppen ti minutter)Vi har katter, bor på gård, og da kan man risikere både mus og det som verre er. Jeg har alltid vogna inne når jeg ikke bruker den, og da tar jeg alltid over nettet, selv om jenta ikke ligger nedi. Det er fordi jeg ikke ønsker noen edderkopper(mus=muslort) skal finne sitt behag inni vogna. Sjekker likevel.

Skrevet

Hadde jeg bodd slik til at jeg hadde snuppa sovende ute i vogn, hadde jeg absolutt brukt myggnett ja... Men nå bruker vi vogna til å trille i, og hun sover i den i barnehagen.. Så ser ikke behovet jeg nå..

Men hadde det vært masse katter og hun sov ute, så uten tvil!!! Disse kattene legger seg jo over hodet til ungen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...