Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fine album, første album til jente. sånne til å lime inn bilder i. vil gjerne ha et stort ett sånn at jeg får plass til bilder fra hele første leveår. og jeg tar ganske mye bilder ;)

Skrevet

Bokhandelen har det her. Jeg synes de albumene hvor man skriver inn fødselsdata, når de forskjellige tennene kommer, familietre, de ulike bursdagene, julene, første gang de gjør noe osv er veldig morsomme :-) Fåes også på bokhandel. Så gøy å se tilbake i og å sammenligne med når neste mann kommer til verden :-)

Skrevet

Jepp. Bokhandler. Gå innom en med litt størrelse, så har de kanskje bedre utvalg. Jeg var innnom flere som ikke hadde. Det er mye av disse "min første bok" og sånn som er ferdig utfyllt. Jeg liker de ikke. Vi kjøpte en hvit med babymotiv utenpå, så ut som en blyanttegning, og så var det litt rosa og litt blått på. De første sidene var sånn du skulle fyle ut, om dåp, fødsel og sånn. Ikke så mange. Resten er blanke og fine ennå... Har alt jeg skal ha med på data da, så skal halv-scrappe når jeg får tid. Må tenke gjennom en del først, for er redd jeg ikke får med alt. Er så mye bilder å ta av, og så mye å fortelle.

Skrevet

Vi har både album og "min første bok". Min første bok oppsummerer så greit de viktigste begivenhetene synes jeg. Er så lett å bla tilbake når du skal sammenligne med søsken 2, 3, 4... Mamma og pappa hadde slik bok til meg. Synes det er veldig gøy å sammenligne barna med meg selv da jeg var liten :-)

Et album er koseligere å lese, men må da ha litt bedre tid. Det er ikke noe "oppslagsverk" føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...