Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Gutten er litt over 3 mnd og ganske "turbo" til vanlig, men han roer seg ikke like mye ved puppen som før. For det første virker det på meg som han "må" hver gang han spiser. Suge og trykke går jo ikke godt sammen, men når han først har fått ut det han må, fortsetter uroen. Av og på puppen, og litt leking, og så forsøker å suge på tommelen samtidig (så han kan kose seg skikkelig!)... det fungerer jo ikke. Jeg har prøvd å holde tommelen unna, da blir han bare sinna! Har forsøkt å sette meg i et mørkt stille rom, men han er like vill. Det blir jo bare korte måltider (han girer seg mer og mer opp undervegs), som gjør at han er sulten bare etter en time eller to igjen. Blir sittende med puppen ute hele dagen jeg føles det som. Noen som har opplevd dette, og som har gode forslag?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2008 Mini TULLER så mye....skulle overskriften være....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå