Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille prinsesse er så rød i kinnene, og huden virker ru og tørr. Har forsøkt å smøre med A-Derma krem, stellekrem og litt med A-krem, men det ser ikke ut til å forsvinne. Det kommer og går litt hele tiden. Er det noen som har opplevd lignende og har noen gode tips?

Ser ikke ut som hun bryr seg om dette, men det ser ikke noe godt ut.

Skrevet

Vi har samme greia... Men smører med a-creme hver morgen og kveld, og det hjelper. Bruk kuldekrem når dere er ute, så slipper kinnene hennes den belastningen med kulde og vind.

Skrevet

Mini her er akkurat på samme måte. Vi smører med A-krem og det blir bra for en liten stund, men komemr stadig tilbake. Vi vil også ha gode tips!

Skrevet

samme med snuppa her, rød, mest på høyre kinn, vi bruker spenol, får se om det hjelper da..

Skrevet

Lillegutt faar det hver gang vi er i norge, selv om vi ikke er mye ute i kulden. Min teori er at det blir tòrr luft inne av all fyringen. Pròv med luftfukter eller sett en bolle eller glass med vann over ovnen eller peisen.

Skrevet

Snuppa mi har også sånne kinn. Hun er rød i kinnene å hun blir tørr å huden ser stram ut. Dette har hun hatt i mange mnd. Jeg har smurt og smurt. Bruker også kuldekrem. Jeg tenkte at hun har slik får hun er mye ute men jeg var hos legen med henne her nettopp. Egentlig for noe helt annet men legen kommenterte kinnene hennes å hun trodde det kunne være en type eksem. Så hun foreslo å smøre med hydrokortison i en uke. Å det har vi gjort å hun ble kjeeempe fin. Men nå ser det ut til å være på vei tilbake. Legen sa det ville sikkert komme tilbake, men hun sa ikke noe mere om det så vet ikke hva jeg skal gjøre nå!:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...