Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Utenom-tema.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte i ei kommunal leilighet nå 15. november. Problemet er at stua er oransje. Jeg spurte han som har ansvaret for vedlikehold og sånn, om jeg kunne få male stua lysere, i en mer nøytral farge. Jeg sa at jeg selv kunne betale både maling og gjøre arbeidet selv, men jeg fikk ikke(!!!?). Han argumenterte med at det var så vanskelig å finne ei farge som alle likte, og at han ikke kunne male hver gang noen flyttet inn. Greit nok det, men det må jo være flertallet som liker ei nøytral, lys farge enn oransje? Hvertfall i ei stue! Så det jeg rett og slett vurderer, er å male uten å si ifra. Jeg kommer nok til å bo der til kontrakten går ut, og det er om tre år. De husker vel ikke at leiligheten var oransje da! Og om så er, så får jeg male den oransje til dem da.. Hehe..

Hva hadde dere gjort?

Skrevet

Mal i vei!!! Det er vel ingen som liker en orange stue uansett. Hvem i all verden har malt den orange liksom.... Han som er ansvarlig for vedlikeholdet jobber kanskje ikke der om 3 år alikevel ;o)

Lykke til!

Skrevet

Bare male det, ingen som kommer til å savne den oransje stua!

Skrevet

Tviler veldig for at neste som skal flytte dit kommer til å spørre hvor den orange'e stua er blitt av, den som hun har hørt så mye positivt om! :P

Nei jeg støtter de andre her.. Mal mal mal! Velg en lys beige/kaffe farge.. Det er lekkert i en stue.. Også blir romfølelsen en helt annet.. Det kommer til å virke som om rommet er dobbelt så stort! :) Kos deg:)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Var litt usikker, men nå har jeg bestemt meg for å male :) for både min skyld, og andre som kommer til å leie der i fremtiden :P

Skrevet

Jeg har en nabo i kommunal leilighet. Hun har skiftet gulv og malt vegger. Det er jo bare et pluss i og med at leiligheten blir betydelig oppgradert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...