Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg bruker str M4/W6. Skal bestille crocs med pelsfor og er usikker på str. Hva størrelser har dere? Bestilte dere en større i de med pels? Jeg har jo allerede litt og gå på i de uten for.. Tusen takk til dere som kan hjelpe!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har str 7-8 i de med pels, bruker normalt str 38-39 i sko og disse er helt perfekte! Sitter med dem på meg akkurat nå, de er et must, hehe!! )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2008 7-8? Trodde det var enten 7 eller 8 jeg..? Har du womens 9 eller 10 du da? Hva bruker du i vanlige crocs? Eller kanskje du ikke har..
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, har 22 par (ekte) crocs i familien, og jeg bruker 7 i M og 9 i W, det er iallefall det det står under skoene mine med pels. I de vanlige har jeg 6 i M og 8 i W.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2008 Ok. Så jeg bør bestille en str opp da...? Jeg har en finger ca og gå på på de vanlige, men det er vel kanskje for lite når pelsen kommer inni.. Ser det er 1 cm forskjell til neste str så tenker jo litt på om det blir for stort også. Har du noe og gå på i de vanlige eller? Tusen takk for hjelpen!
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 I de vanlige så har jeg litt å gå på, ca en finger, og det samme har jeg i de med pels på. Så ja, jeg ville gått opp en str i mammoth skoene. )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2008 Da tror jeg jeg gjør det, er jo det som er anbefalt og.
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #8 Skrevet 31. oktober 2008 Gled deg til de kommer, de er uunnværlige, hehe, her har hele familien, både store og små! Men så er vi litt "crocs-avhengige" også da, har det meste fra de klassiske til støvler og sandaler! Kommer aldri til å kjøpe noen andre støvler til barna mine! )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2008 Ja de ser jo kjempegode ut da! Fikk akkurat lurt på mannen et par crocs, har bearbeida han lenge. Så nå har vi crocs hele gjengen her og.
Oi ..! Skrevet 31. oktober 2008 #10 Skrevet 31. oktober 2008 Det begynner å bli dyrt å dibbe ... Ble så inspirert avcrocs-spørsmålet her, at mens dere har sittet og diskutert størrelser, har jeg bestilt fire par fra www.taylorshoes.com. To par til meg og to til lillegutt. Så på størrelseoversikten og fant ut at han må ha str. kids 6/7 (han er str. 23-24). Meg selv var det litt verre med. Bruker str 39-40, så jeg bestilte str M8/W10 i både med og uten pels. Den europeiske oversikten stemte ikke helt med den som sto på høyre side i utgangspunktet, men jeg tok en sjans. Håper de passer
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #11 Skrevet 31. oktober 2008 Hehe, ja måtte også inn på taylorshoes å titte litt, er så mye gøy der inne! Har lagt igjen en del tusenlapper der etterhvert ja! )
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2008 He he, beklager det altså! Men du.. Tenkte jeg skulle bestille på taylor shoes jeg og, men er helt fersk på området.. Må jeg bestille et par om gangen eller? Hva blir billigst? Skal bestille 2 par, et til meg selv og et til datteren min. +noen jibbitz.. HVor lang er leveringstiden?Noe annet jeg bør vite?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 31. oktober 2008 #13 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har alltid bestilt et par om gangen, leveringstiden varierer men alt fra 7-14 dager. )
Oi ..! Skrevet 31. oktober 2008 #14 Skrevet 31. oktober 2008 Først og fremst er det lurt å sjekke kursen og så finne ut hvor mye hvert enkelt par kommer på. Hvis parene koster under kr. 200,- hver, unngår du 25% moms. Men - hvis du bestiller ett og ett par, må du sjekke alternativene for frakt. Mye mulig at det du evt. sparer på å unngå moms, blir tatt igjen i fraktkostnader ved at parene ikke sendes i samme forsendelse. En har uansett ulike alternativer for frakt - du bestemmer hvorvidt du vil betale ekstra for å få varene hjem på 3-5 dager eller om du betaler litt mindre og det tar en 6-10 dager før varene er her. Jeg betalte Subtotal: $124.96 for mine fire par + Shipping (Priority Mail International):$43.50 Tax: $0.00 Total:$168.46 I tillegg får jeg moms på 25% av $124.96 og fortollingsgebyr (husker ikke hva det er på, men mener det er på +/- en hundrelapp..?) Du får regne litt på det. Jeg rett og slett *gadd* ikke å regne, så det er mulig jeg kunne kommet billigere ut av det.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2008 Ok. Hvor er det grensen går da mht toll? Regnes porto med i summen?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 31. oktober 2008 Ettersom jeg kan se så koster crocs mammoth 263nok så da kommer jeg jo over den grensa uansett..
Oi ..! Skrevet 31. oktober 2008 #17 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, men hvis du skal ha flere par sko, kan det jo tenkes at de andre parene kommer under 200 kr-grensa, og at du da deler opp kjøpet ditt? Blæh. Som sagt; jeg gadd ikke selv Men - jeg har aldri sjekket hvor mye verken vanlige crocs til barn eller voksne eller mammoth'ene koster her hjemme. Har du peil?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #18 Skrevet 31. oktober 2008 Når jeg kjøpte på 50% salg i går så var fullpris 349,- for barn og 429,- for voksne. Vanlige crocs. De mammoth har jeg ikke sett her. Huff ja, jeg blir ikke klok på det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå