Fire i juni Skrevet 30. oktober 2008 #1 Skrevet 30. oktober 2008 Er det noen av dere som venter barn som har litt blandete følelser? Jeg venter fjerde i juni og har hatt rene berg-og-dal-bane-følelseslivet de siste ukene, har vært helt skremt av meg selv. Var et overskuddsmenneske i sommer, full av energi og tro på fremtiden - klart vi skulle ha en til! Nå føler jeg meg som et vrak både fysisk og psykisk Tenker at jeg kommer til å gå å lure på om dette var en god ide helt til jeg holder babyen i armene.... Andre som har lignende erfaringer? Hadde vært spennende å høre fra dere som kanskje har vært igjennom slike følelser tidligere og erfart at alt blir herlig etter hvert!
Sane Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hei, Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg venter mitt andre barn i april og de første to-tre månedene vekslet jeg mellom å være lykkelig og dypt stresset med tanke på hva "vi hadde gjort". Så for meg at dette kom jeg ikke til å orke. Gutten vår er fem år, og da han var baby hadde han kolikk i ca. fire måneder. Kanskje det har en sammenheng med mine skiftende følelser til det kommende barnet. I de siste ukene har jeg derimot bare gledet meg over svangerskapet. Stresser ikke så mye med negative følelser lenger. Kanskje har det vært mye hormoner ute å gått. Jeg vet ikke, men håper at det går over for deg også. Du har jo tre fra før, så erfaring har du jo i massevis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå