Gå til innhold

Noen som skal teste i uke 46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da testet vi desverre negativt i dag tidlig.

Har fremdeles ikke fått TR, men den er vel rett rundt hjørnet. Bruker vanligvis å ha spotting dagen før TR som skal komme idag. Så jeg er litt smånervøs for at vi har bomma litt på dagene.. Men vi får se i løpet av dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge TR ikke har kommet er det alltids håp:-) Noen tester jo positivt sent / flere dager etter IKM. Krysser fingrene for at tanta holder seg langt unna!

Skrevet

Hun har enda ikke kommet..men tør ikke henge håpet i det hengende snøret. Så enn så lenge er det bare snøret som henger der. Men om TR ikke er kommet i løpet av dagen blir det nok en urolig natt i natt...

Setter pris på kryssede fingre..:)

Skrevet

Leit å høre, Ugla! Men får håpe at din uteblitte mens fortsatt uteblir - og at en ny test i morgen eller så likevel viser et positivt resultat!!!

Testet selv også negativt idag :-( Var vel egentlig relativt forberedt på det - i og med at dette var første forsøk (selv om det selvfølgelig er en skuffelse). Vil tro det føles verre og verre for hver gang man prøver.. Men i og med at mensen ikke har dukket opp, sitter jeg fortsatt med et ørlite håp om at jeg egentlig har testet for tidlig (iflg "normal" syklus skal jeg ha mens på mandag, men iflg EL som trolig kom et par dager tidligere denne mnd, har jeg antatt at syklusen denne måneden er litt kortere, med forventet mens idag.) Vel, time will show..

Skrevet

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Vel, det håpet varte ikke lenge.. Hadde knapt lagret siste innlegg før mensen dukket opp.. En trøst (om enn fattig) er at jeg da trolig takker ja til et glass vin eller tre på kveldens middagsselskap ;-)

Krysser fortsatt fingrene for deg, Ugla!

Skrevet

Uff da..det var da utrolig kjedelig å høre.

Håper du nyter glasset ditt med vin. (Vi trøsteshoppet litt idag vi)

Hjelper litt det og... :)

Skrevet

Hadde IKM igår, tok en test som viste negativt men ingen TR kom.

Testet på nytt idag, en svaaaaaakt positiv og en viste negativ??

Kanskje???????

Nervepirrende gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...