Gå til innhold

Noen som skal teste i uke 46?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg min 3.tur til Stork i går (jordmoren mente imidlertid at jeg kunne regne det for 2.forsøk siden jeg ble så syk forrige gang:-)). Og det var litt av en tur i snøkaoset. Selvfølgelig masse forsinkelser på Gardermoen, både pga snø og Sterling-konkurs, så jeg ble forsinket både nedover og hjemover. Men jeg fikk da gjort det jeg skulle selv om det ble en laaang dag, så da er det et par uker med venting igjen:-)

Testdag er 12.november, men siden jeg bare har 12 dager mellom el og mens, vet jeg vel svaret allerede 10.november:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at du er i gang igjen allerede. Svarte deg på 45-ukers-tråden før jeg så denne. Lykke, lykke til!

Skrevet

Vi var der i dag, så blir vel uke 46 ja.

Pent timet, siden vi kjøpte billetter hos Norwegian rett før Sterling gikk konk og prisene til Norwegian spratt i været. For ikke å snakke om at det var strålende vær i Køben til tross for at værmeldingen sa pøsregn.

Jordmoren var dessuten litt mindre eterisk og latterlig svevende enn forrige gang, og vi slapp delfinmusikken. Jeg kan da umulig være den eneste i hele verden som ikke synes fremmede damer med metalldingser mellom beina på meg er romantisk og koselig samme hvor mye de snakker om å fokusere energi og spiller flagremusikk? Og hvor absurd er det ikke med noen som skryter veldig av hvor avslappet en er og hvor nydelig sekret en har? Rare, rare menneskene. :-)

Men joda, fin tur.

Skrevet

Hei på dere!

Vi har akkurat fått positiv el-test, og skal da ins. i morgen, så da er vi i samme gjengen igjen..:)

Tester vel den 15 vi..

Skrevet

Hei jenter :-)

Jeg skal også få dommen i uke 46, testdato 13. november.

Men er overbevist om at dette er LYKKEUKA!!

Ha en strålende helg !

Skrevet

Positiv el. test idag, så i morgen reiser vi til Stork for 3. gang.

Det betyr vel at jeg strengt tatt ikke skal teste før den 17.nov, men det

var så mange av de "kjente" fra forrige runde her at jeg hiver meg på her jeg;)

Skrevet

Du er selvsagt hjertelig velkommen!!

Krysser fingrene masse for dere, vi satser på en BIM-barselgruppe med denne gjengen vel?

Skrevet

Polyanna 12.nov

Gitte 13.nov

Shute ?

Ugla 15.nov

Nova1 17.nov

Så kommer det kanskje noen som er på søndagstur?

Skrevet

Hei!

Er ny her inne.. Men får vel hive meg på uke 46-lista :-) Hadde mitt første besøk hos Stork i går, lørdag. Og med testing etter 14-16 dager, blir det vel testdag den 15.nov..

Fint å finne dette forumet, forresten! Føler jo seg litt alene med dette prosjektet (selv om venner og bekjente er veldig positive!) Likevel godt å lese om andres erfaringer og tanker..

Tvi tiv til alle uke 46-testere! Og alle andre også, selvfølgelig :-)

Skrevet

Polyanna 12.nov

Gitte 13.nov

Shute ?

Ugla og Bimsalabim15.nov

Nova1 17.nov

Skrevet

Velkommen skal du være,og masse lykke til!

Skrevet

Polyanna 12.nov

Gitte 13.nov

Shute ?

Ugla og Bimsalabim15.nov

Nova1 17.nov

Nergård 15.nov

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Noen som kjenner..noe?

Ventetiden føles lenger denne gangen enn første gang. Er jo enda en hel uke til vi skal teste..

Vært flott om graviditeten ble påvirket av hvor mye en ønsket seg den.. :)

Skrevet

Jeg kjenner i hvert fall ingen symptomer ennå - og denne gangen har jeg kjent riktig godt etter. Selv ikke om jeg legger godviljen (fantasien?) til, klarer jeg å oppdrive et eneste symptom. Men, men...det er vel bare å vente og se:-) Tipper jeg svir av en test på mandag eller tirsdag hvis ikke mensen kommer meg i forkjøpet...

Skrevet

Nei ikke så godt å vite hvordan en ligger ann i dette gamet. Etter IVF-behandling får en progesteron som har en del bivirkninger som ligner på graviditetssymptomer. Så jeg sitter her med veldig ømme bryst men det er nok hormonene som snakker... i tillegg har jeg mensmurringer som har tatt seg litt opp, skulle ikke forundre meg om den dukker opp innen et par dager. Har tidligere erfart at jeg får mens tidlig ved bruk av EL-sprøyte (ca dag 11 etter EL- idag er jeg på dag 10).... Har ikke rukket å teste engang...

Ja hvis en kunne ønsket på seg en graviditet så hadde jeg vel født for lenge siden :-)

Blir en spennende neste uke!!!!

Skrevet

Jeg kjenner og kjenner og kjenner,...

Hele tiden..

Men jeg kjente like mye sist..og da var vi selvsagt ikke gravid..

Fordelen er at julemarkedet i tivoli åpner 14 nov.. :)

Skrevet

Tror neppe det funka denne gangen heller. Begynte å blø en uke etter sperming, akkurat som sist. Så stoppet det opp etter to dager, men har full pakke med menssmerter og greier så antar det bare er midlertidig.

Er det noen av dere som har erfaring med at ovitrelle kan gi spotting/tidligere mens enn vanlig? Jeg har hatt stabil syklus "alltid," bortsett fra etter de to danmarksturene/eggløsningssprøytene våre - hvor jeg plutselig spotter i vei en uke etter EL og får mensen alt for tidlig...

Skrevet

Utrolig kjedelig å høre da Shute.

Har ingen erfaring med eggløsningssprøyter, men det høres jo ut som om du bør ta en tlf til klinikken for å høre?

Nå nærmer det seg med stormskritt for en del her.

Kjenner man blir veldig spent på andres vegne når man leser rundt her inne.

Skrevet

Shute, så kjedelig med den spottingen da! Man all hormontilførsel kan vel i utgangspunktet klusse litt med syklusen, så jeg ville ikke utelukket at det kan skyldes Ovitrelle. Det beste er vel, som Ugla sier, å ta en telefon til klinikken og høre. Men du kan vel i teorien være gravid uansett? Så lenge mensen ikke har kommet er det jo håp (det er jo mange som har blitt gravide som har kjent menslignende symptomer i forkant).

Selv har jeg ikke testet ennå. Har heller ingen følelse den ene eller andre veien. Innimellom føles det som om mensen er på vei, andre ganger føles det ikke sånn. Det eneste som kunne være positivt, er at jeg ikke har merket noe til den klassiske (for meg) "3-dager-før-mensen-og-alt-er-så-trist". Men hormonene lever jo sitt eget liv har jeg følelsen av, så det er ikke lett å vite...:-)

Skrevet

Vi får vel fortsette å krysse fingrene for dere begge to tenker jeg.

Kjenner jeg har mest lystå sove meg frem til lørdag og testen..

Har hatt ett par merkelige "ting" denne runden. Kjenner mye rare, sterke lukter. Og såre brystvorter noen dager - men alt dette er liksom sånt jeg opplever med ujevne mellomrom. Så troen blir desverre ikke sterkere av den grunn...

Skrevet

Det var nok mensen. Men vi får vel se positivt på det, når syklusen plutselig forkorter seg med en uke blir det ikke lenge til neste tur i hvert fall. ;-)

Har ikke inntrykk av at klinikken vår, Vitanova, anser seg som så veldig kompetente på ulike hormontilførsler. Men får høre med gynekologen min hva hun mener til uka. Skulle gjerne forsøkt en runde helt uten eggløsningssprøyte, men av en eller annen grunn får jeg knapt utslag på el-tester. Gyn mente at det var noen som "bare har det slik," og da blir det jo litt vanskelig å time turene uten sprøyta.

Lykke til dere, da.

Skrevet

Uff da shute, den mensen er noe herk, Men som jeg nevnte over her så har jeg også erfaring med å få mensen veldig tidlig ved bruk av EL-sprøyte. Har hatt to negative forsøk fikk da mensen på dag 10 (men har aldri spottet da noensinne). . Syntes også dette var litt urovekkende. Du kan jo høre om du kan få progesterontilskudd av gynekologen din, da vet du ihvert fall at det ikke er det som mangler. Lykke til neste runde.

Jeg har som sagt i en annen tråd testet positivt og er kjempelykkelig, men også bekymret da jeg har hatt en MA før. Så er litt dempet glede, men er en fantastisk følelse uansett :-)

Ønsker masse masse lykke til dere som enda ikke har testet

Klem

Skrevet

Testet med CB digital i dag tidlig og fikk "ikke gravid" på displayet. Men det er jo fortsatt igen tegn til mens, så nå begynner jeg å lure litt.... Er i dag på dag 13 etter inseminasjon og på de to tidligere forsøkene kom mensen på dag 12-13. Tenker jeg tar en ny test i morgen tidlig hvis ikke mensen har dukket opp:-)

Skrevet

Så spennende! Jeg testet jo så vidt positivt to dager etter IKM, måtte vente til tre dager etter IKM for å få klart svar. Til og med da var streken veldig svak. Så nå krysser jeg alt jeg har for deg. Lykke, lykke til i morgen tidlig!

Skrevet

Krysser fingrene for deg Polyanna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...