Gå til innhold

Hvordan har barna deres reagert på snøen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 19 mnd haaaaaaater den, vil omtrent ikke se på den.. ikke gå på den og griner hvis hu må gå på den...

Haha håper det går over..

Skrevet

Vi har selvfølgelig fått influensa, så har ikke fått lekt oss ute :(

Det lille hun harsett av den har hun nesten ikke enset, men det er snakk om til/fra bilen til dagmamman

Skrevet

Gutten vår på 19 mnd var veldig skeptisk og likte ikke i det hele tatt at vinden blåste snøen i ansiktet på han. Men da jeg hentet han i bhg på ettermiddagen syntes han at det var gøy med snø.

Skrevet

Gutten min synes det er veldig fasinerende! Han åpnet baderomsvinduet og ble stående leeeeenge å se og peke, kun iført bleie. Han ville ikke gå derfra/lukke vinduet. Ble jo selvsagt kaldt, så han fant fram badekåpa si - såååå fornøyd, da kunne han jo stå der lengre! Utrolig hvor smarte de er, han er bare 16 mnd. Imponert, jeg!

Da vi kom hjem etter barnehagen, ville han bare være ute. Dypper fjeset i snøen(som han pleier å gjøre i badevannet) og ler godt. Stikker fingrene i snøen og ler når mamma kaster snøball på han. At den myke snøen kunne bli en fin ball var stor stas. Vi ble ganske våte, for dressen hang i barnehagen, men så moro.

Skrevet

tassen her liker det ikke i det hele tatt vil ikke leke eller gå i snøen. Når jeg sier skal vi gå ut i snøen og leke sier han bestemt nei,nei og rister på hodet. hehe.

Skrevet

Lillemor sto lenge og titta facsinert på snøen ut av vinduet. Da vi gikk ut turte hun ikke helt å gå på den, så gikk på tærne, haha ;)

Skrevet

Han var litt skeptisk med en gang, men syns det var veldig moro etterhvert. Titta veldig på fotsporene han lagde i snøen og fylte bøttene sine med snø. Hehe...

Skrevet

begynner å bli litt bedre nå... hehe.. Hun kan i alle fall ta på snøen og gå på den.. Håper det går over.. Men det hadde vært fint om snøen hadde vært kram så vi kunne bygge ting i den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...